TEM op een gesloten bericht??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

TEM op een gesloten bericht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 17:06

waarom kan er niet op de TEM knop gedrukt worden als een bericht gesloten is?

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:21

Ik wist niet eens dat het niet kon Verward , maar ik kan me indenken dat TeMmen dan niet meer nodig is, omdat er op eea manier al aktie genomen is (nl het item sluiten).

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:09

jah daar kwam ik ooka chter...

Het topic van fleuryu over kermis pony's of manege pony's liep toch lekker... in 2002 had ze hem geplaatst en was ie niet verder gekomen dan pagina 1, van de week is die omhoog gehaald, en schoot ineens door naar pagina 4. Lijkt me toch dat het onderwerp vrij goed werd besproken nog, en het is toch op slot gegaan... Daar wilde ik iets over zeggen en wilde op de TEM knop drukken, maar dat ging dus niet meer Verward

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 00:39

Soms zou het anders wel handig zijn. Bij HAW en ITP worden soms topics op slot gegooid omdat de foto's het niet meer doen. Als de foto's het weer doen moet je een moddie inschakelen om het topic weer te openen. Maar je kunt de TEM-knop niet gebruiken. Niet handig .

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:12

Je kunt wel altijd bovenaan op Tip een Mod drukken en dan een berichtje plaatsen (liefst wel met link naar het bewuste topic). Dat is misschien iets meer werk, maar nog steeds behoorlijk makkelijk.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:26

Ik heb dat al eens eerder gevraagd ( [FZ] TeM ), maar ik heb daar nooit antwoord op gekregen.
Ik vind het namelijk wel eens interessant om te weten waarom een topic op slot is gegaan. Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:50

Tessebes schreef:
Ik vind het namelijk wel eens interessant om te weten waarom een topic op slot is gegaan. Lachen
Als het goed is, wordt de reden er altijd bij vermeld Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:57

Elles schreef:
Als het goed is, wordt de reden er altijd bij vermeld Lachen


Maar dat wordt over het algemeen zo spaarzaam mogelijk gehouden.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:00

Nou ik he van de week een dikke 7 uur moeten wachten op een reden........ en de reden is niet in het topic vermeld.

Geeft niks, maken allemaal fouten.... maar misschien kan er een policy voor komen, dat als een topic op slot gaat er een zinnetje aan geweid kan worden........ waarom Haha! Haha!

En wellicht kan je het zo instellen dat op het laatste bericht wel nog getemt kan worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:19

Andersom kan wel; Een bericht in TeM kan wel gesloten worden. Is al een keer gebeurd toen ik teveel doorzeurde. Bloos Tong uitsteken

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:40

Dat heeft ook een reden Sammm Knipoog

Wanneer een gebruiker op een bericht in Tip een Mod reageert, komt de melding weer boven te staan als 'onbehandeld'.
Vaak zetten we het topic dan op slot als er is gereageerd met: 'Graag gedaan' Zo kunnen we makkelijker zien of een melding al is afgehandeld. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:49

Sizzy schreef:
Dat heeft ook een reden Sammm Knipoog


Die noemde ik al. Vork