Hoe houd ik mijn bokt overzichtelijk???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laatmederin

Berichten: 155
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Gent

Hoe houd ik mijn bokt overzichtelijk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 05:36

Als ik het zo even bekijkt loopt bokt hardstikke goed, met al die geregistreerde gebruikers die enthousiast posten.
Maar ik vind door de bomen het bos niet meer, kan ik bijvoorbeeld ook instellen dat ik alleen posts van bepaalde gebruikers of groepen te zien krijg? (en dan niet als in zoeken op auteur want dat is dan wel weer heel erg smal)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 07:55

De enige opties die ik kan bedenken:

Bovenaan de index zie je rechts
Berichten sinds laatste bezoek
Bekijk je berichten

Dat zijn twee handige manieren om bij te houden wat er zoal gebeurt, daarnaast kan je je onder aan elke onderwerp abboneren. Je krijgt dan een mailtje als er een nieuwe reactie is.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 07:59

Er zou eigenlijk nog een optie moeten zijn ( en ik weet dat die mogelijk is), bekijk je abonnementen ( bookmarks bij tweakers). Dat betekend dat je de berichten kunt volgen zonder dat je er zelf in hebt gepost. Na mijn mening een handige optie.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:25

Is dat niet het zelfde als Cody zegt Siempie?
Ik heb nl. op een heleboel topics een abo zonder zelf gereageert te hebben, krijg gewoon een mailtje als er een nieuwe reactie is.
Ik kan alleen niets instellen zodat ik alleen abonnementen kan bekijken (apart dus) of is dat nou juist wat jij bedoelt Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:22

dat laatste is precies wat ik bedoel Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:06

en ik vind het lastig om het via mail binnen te krijgen... Lijkt mij handiger als je gewoon net zo kan kijken zoals je nu kijkt naar de berichten waarin je gereageerd hebt... Dat je dus op die manier ook topics waarin je niet gereageerd hebt kan bekijken...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:53

dat zou idd heel handig zijn Knipoog


ik zou ook nog wel een mogelijkheid willen hebben om al je zoekresultaten in een keer te posten in een bericht ipv stuk voor stuk de URL te kopieren. Handig als je weer eens gezocht hebt voor iemand die dat best zelf had kunnen doen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:18

Dan kan je toch beter met twee schermen werken? En zo kopiƫren Lachen van het ene naar het andere scherm. Of bedoel je het op een andere manier?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:49

dan moet ik nog steeds stuk voor stuk kopieren. Ik wil graag in een keer alle zoekresultaten kunnen knippen en plakken.