Kijkt er ooit iemand op verzamelplaats paarden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:38

Nee ik kijk er niet, en ik denk ook niet dat dit topic werkt op deze manier. Maar ik zie het helemaal niet zitten om nog een forum erbij te hebben, neemt alleen maar meer ruimte in beslag. Bovendien wat is nou de kans dat het paard wat jij “kwijt” bent, bij een Bokker staat, of dat die bokker het paard kent. Ik denk dat als je op zoek bent naar een paard, je beter via stamboek, handelaren en zo de weg van het paard nagaat, werkt. En als dat niet lukt, sja dan zal je het simpelweg nooit weten. Die kans is gewoon zo klein… en daarnaast is het meestal het geval dat als er iemand zijn paard zoekt, je een advertentie krijgt met een foto van 15 jaar terug, waar een heel algemeen bruin paard op staat, en de rest weet de eigenaar er niet meer van. Of ja, het is een haflinger, en heel lief maar kon soms ook wel een beetje eigenwijs zijn… Ja, dat helpt (weet dus niet of dat ook geldt voor alle posts in dat topic, maar om die ervaring kijk ik daar dus niet…)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:12

Ok, hoeveel mensen hebben dan al hun paarden teruggevonden via Bokt?

Ik vind mijn reactie niet zo kort door de bocht, eerder realistisch… Wat is nou feitelijk de kans dat je je paard van zo lang terug gaat terugvinden, als het niet gelukt is via stamboeken, handelaren en die weg uitgebreid verder…


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:53

DeesDeBest schreef:
Maar mogen ze deze kans dan niet eens krijgen?

Via stamboeken zul je zelden een paard terug vinden, zij mogen geen adressen geven. Dus die weg kun je niet eens bewandelen, alleen kom je er achter of ie nog leeft of dood is.

Vraag me af bij wat voor stamboek jij dan gezocht hebt? Ik heb om adressen van eigenaren van familie van mijn paard gevraagd, zonder problemenen allemaal gekregen.

Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar ik zeg dat die kans gewoon erg klein is, en ja, als er dan een nieuw forum op de index puur alleen daarvoor bijkomt, dan verzet ik me daartegen. Voor verbeteringen op andere wijze, daar heb ik geen problemen mee, maar als er puur en alleen hiervoor een nieuw forum geopend kan worden. Dan kan er voor 100 andere zaken ook een nieuw forum geopend worden, en waar ga je dan de grens leggen? Wellicht is het een idee om Bart aan zijn jas te trekken, en te vragen hoe het met de nieuwe versie gaat? Ik kan me herinneren dat hij dan naar een mogelijkheid wilde werken dat je kan selecteren om fora zichtbaar of onzichtbaar te laten zijn. Dan kunnen er onbeperkt nieuwe fora opzet worden, en degenen die zich ervoor interesseren er naar gaan kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: iphyn, Room_Soesje en 9 bezoekers