Raar inlog probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Raar inlog probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:45

Ik zit net met mijn gewone pc op bokt lekker over en weer te PB-en met Vikki. Ineens ben ik uitgelogd. Dus ik weer proberen in te loggen, krijg ik de melding wachtwoord verkeerd. Ik weet mijn wachtwoord niet meer want ik klik altijd op onthouden aangezien er toch nooit een ander op mijn pc's zit.
Dus ik mijn wachtwoord laten doormailen. Nou dat mailtje komt dus nooit meer aan.
Ik zit nu ingelogt met mijn laptop (daar staat het wachtwoord nog wel in). Maar goed ik kan mijn wachtwoord niet veranderen omdat ik geen idee meer heb wat het was.
Hoe los ik dit op? Bloos

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:50

Bart vragen om je wachtwoord te veranderen, zodat jij er iets van kan maken wat je wel weet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:51

Jacksel schreef:
Bart vragen om je wachtwoord te veranderen, zodat jij er iets van kan maken wat je wel weet Knipoog


Ja het is heel stom, ik heb eigenlijk al jaren voor fora hetzelfde wachtwoord, maar door dat gedonder toen heb ik er iets nieuws van gemaakt en ben dat waarschijnlijk dezelfde dag al weer vergeten Blond

Maar ik zal het Bart even vragen. OK dan! Bedankt voor je advies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:02

Hmm ik heb Bart een PB gestuurd maar die wordt maar niet gelezen terwijl hij wel online is...
Ik wil nu toch wel graag weer kunnen inloggen op mijn eigen pc.

BAAAARTTTTTT waar ben je?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 14:41

Aangezien ik gewoon weg geen antwoord krijg op mijn bericht heb ik maar een andere oplossing gezocht. Even de cookies uit mijn laptop overgenomen.
Zolang ik die cookies niet kwijtraak, geen probleem.

Bedankt voor je hulp Bart! Verward