Gesloten topics op eenmaal, andermaal (reden?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Gesloten topics op eenmaal, andermaal (reden?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 16:00

Het valt mij op dat er op eenmaal, andermaal vaak geen reden wordt opgegeven als een TS het topic sluit. Omdat wij bokkers niet kunnen zien door wie een topic gesloten is vraag ik me af of er geen 'boktregel' kan komen dat een TS een beknopte uitleg geeft als hij/zij zijn/haar topic sluit. Ik kan me namelijk voorstellen dat er genoeg bokkers zijn die mbt sommige topics actief meedenken/zoeken voor een TS en dan zou het wel prettig zijn als we zouden weten of dat uberhaupt nog wel nodig is. Volgen jullie mij nog... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:01

Het kan zijn dat iemand het verkocht heeft aan een bekende. Lachen Als er verkocht bij staat, hoef je het topic eigenlijk al niet meer te openen. Ik vind het een beetje onzin dat iemand erbij moet zetten waarom hij het topic sluit. Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 16:07

Verkocht is imo ook al voldoende als reden Haha!...of gevonden... het gaat mij er meer om dat het prettig is om te weten of iets verkocht/gevonden/nvt is omdat ik soms de topics doorspeel of in gedachten houd als ik ergens anders iets tegen kom dat betrekking heeft tot dat topic. Snappie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:16

Ja dat snap ik. Lachen Maar voor mij hoeft het niet. Haha! Knipoog