Het lukt me echt niet....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Het lukt me echt niet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 00:48

Een avatar of foto in mijn profiel krijgen ben al twee dagen bezig.Ik heb zo'n upload site van mns gebruikt ook al een van webshot geloof ik ,maar super blond als ik ben het lukt me niet.Ik heb ze ook al geprobeerd vanaf mijn computer in mijn avatar te krijgen maar dan zijn ze weer te groot.En eigenlijk kan ik niet uitstaan dat ik het niet kan.De verkleinmachine van bokt heb ik ook al gebruikt.Ik ben nu moe en boos en ik heb nog niks.Wie heeft veel geduld met een dom blondje en kan mij het heel precies uitleggen of zelfs voor mij doen.Kruisjes heb ik al wel in mijn avatar gekregen dat is natuurlijk een begin Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:43

Het is me gelukt!!!Dank je Haha! .Vrees alleen dat ik het alleen nog niet kan. .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:06

Nee dat blondje ben ik .Iemand heeft voor mij de foto verkleind,zodat ik hem alleen nog maar in mijn profiel hoefde te plaatsen.Ik weet absoluut niet waarom het mij niet lukt.Het zal wel aan mijn computer liggen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:09

Maar foto's plaatsen lukt me ook nog niet hoor kijk maar in mijn profiel ,allerlei tekens staan er maar geen foto's


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 41 bezoekers