Chatlogs in MSN?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Chatlogs in MSN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 13:44

MSN sloeg eerder altijd mijn berichten op in Chatlogs in Mijn Documenten. Was heel handig want dan kon je gesprekken teruglezen en dingen uit quoten.
Opeens deed hij dat niet meer Verward
Ik heb toen via Extra --> Opties --> Berichten --> Berichtgeschiedenis aangevinkt en de map gezet op Mijn Documenten/Mijn Chatlogs (waar het dus eerder in werd opgeslagen)
Ik keek laatst in die map om te kijken of hij het nu wel opslaat en ja hoor, dat was zo, alleen in een XML bestand (:?) terwijl het eerder altijd gewoon een notepad bestand was. Dat las veel handiger.

Hoe krijg ik hem weer normaal zoals hij was??

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 13:53

Same here, meesten kan ik niet lezen. Eentje toevallig wel en dat was heel irritant.
Ter voorbeeld, het stond er zo:
Van Aan Bericht
*persoon* *Ik* 'Hoi, hoe is het?'
*Ik* *persoon* 'Ja prima, met jou?'

En dat dan het hele bericht door. Heeeel irritant.

[Edit]Hij wil het niet laten zien in kolommen onder elkaar. Ik kan niet met tabs werken en de spaties haalt ie eruit in het bericht, maar je moet het dus zien als kolommen onder elkaar.[/Edit]

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:06

Hmm ik bedenk me nu dat ik juist de nieuwste versie 2 weken geleden heb gedownload, omdat ik allemaal irritante searchbars had die niet te verwijderen waren. (heb nu de niet-gesponsorde versie Knipoog)
Maar volgens mij deed ie dat opslaan juist daarna niet meer.. Verward

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:11

Jep heb versie 3.
Ik ga het via Plus proberen!
Thanks Lachen

[Edit] Blond OMG ik ben soms zo dom! Zou je toch niet verwachten met mijn intelligentie. Schijnheilig Haha!
Ik ga kijken bij Plus, Voorkeuren staat er gewoon een vinkje bij gesprekken opslaan. Blijkt dat deze MSN Plus een nieuwe map doorvoor heeft, nl Mijn gesprekgeschiedenis. Heb dus al die tijd voor niets in Mijn Chatlogs gekeken... Koe [/Edit]

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:31

Boos! Lach niet! Tong uitsteken
Ik had ook dat verhaal achterwege kunnen laten en iets anders kunnen verzinnen, waarbij ik niet zo dom uit de hoek kwam.
Tss, dat nou niet iedereen zo briljant met computers is als jij... Schijnheilig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers