Hoe denken jullie over [FA] ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoe denken jullie over [FA] ??

Ik kom graag op F&A en vind het precies goed zoals het nu gaat: alle rassen, stamboeken krijgen evenveel ruimte.
34 (17%)
Ik kom nooit of zelden op F&A, omdat het Nederlandse sportpaard voortdurend wordt aangevallen door een kleine groep.
7 (3%)
Ik kom nooit of zelden op F&A, ik heb het gevoel niet serieus genomen te worden.
4 (2%)
Ik kom niet meer op F&A omdat het meer over personen, wedstrijden en organisaties gaat dan over het fokken van paarden.
10 (5%)
Ik kom nooit of zelden op F&A, de sfeer staat me niet aan.
17 (8%)
Ik kom nooit of zelden op F&A, het interesseert me niet.
65 (33%)
Ik durf niet in FA te posten, omdat mijn vragen als onkundig bestempeld worden. Ik ben bang dat het mijn huidige niveau te boven gaat, terwijl ik heus wel wil leren. Vragen lijken te ontaarden in bekvechten tussen andere bokkers en op het eind weet ik abs
35 (17%)
Ik kom niet op FA, omdat er toch niemand is geinteresseerd is in mijn ras en omdat het toch ondergesneeuwd wordt door rijpaardverhalen.
23 (11%)

Totaal aantal stemmen: 195



Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:22

Heel simpel voor mij ook, ik kom er niet omdat ik me niet interesseer in fokken en afstammingen..... De afstamming van mijn paard is bekend en aangezien het een ruin is zal een veulen fokken er wel niet in zitten Knipoog

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers