Smiley Central in Incredimail

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Smiley Central in Incredimail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 15:19

Een poos terug had ik Smiley Central gedownload, erg grappig vond ik. Tot Incredimail wilde upgraden naar het Nederlands. Nou ja, prima dan, ik dat gedaan, heeft hij mijn smiley central er uit gegooit Scheve mond Op MSN is hij wel gewoon gebleven. Net mijn incredimail eens even helemaal bekeken, maar ik kan nergens een optie vinden om het aan te zetten oid.
Dus ik Smiley central gedelete van mijn computer, en weer op nieuw gedownload, nu heb ik hem wel weer op mijn msn, maar krijg hem dus weer niet in mijn incredimail en ik vond het juist zo leuk.
Als ik op 'nieuw bericht' doe in incredimail krijg ik rechtsboven in even héél snel dat smileypoppetje te zien maar die is ook direct weer weg, terwijl hij dus moet blijven *LOL*
Wie weet hoe ik hem weer in incredimail kan krijgen??

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:56

{die heb ik ook Haha! ze zijn leuk}
maar zijn ze niet 'weggeschoven', ik bedoel dus dat ze niet meer op je beeldscherm passen?? kan je oplossen door iets anders weg te halen wat er ook in die balk staat

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 16:57

Uhm nee? Denk ik? Zou ook niet weten hoe ik iets kan weg halen uit een balk, maar de balkjes zien er ook niet vol uit?