xerox?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

xerox?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 23:24

ik zat eens bij programfiles te kijken wat er staat (dat doe ik zo af en toe om te voorkomen dat er zooi op komt) en zie daar een map in staan, met de naam xerox, daarbinnen een map nwwia... staat niets in, maar ik krijg m niet verwijderd want hij schijnt in gebruik te zijn... Computer
staat zo ingesteld dat ik ook onzichtbare files kan zien...
Iemand die weet of het iets schadelijks is, of iets wat gewoon kan blijven staan... En als het schadelijk is, hoe ik het weg moet doen? Overigens bij geïnstalleerde programma's staat niets raars, bij actieve processen ook niet voor zover ik kon zien...

Computer draait op XP trouwens...

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:05

Xerox is een hardwarefabrikant. Verwijder alsjeblieft niet. In die map staan de drivers voor je cpu of iets anders. Je ziet dat inderdaad niet bij services of actieve processen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:13

Even Syph vanuit Iloon d'r account: Xerox is een map die iedereen heeft en dus ook altijd door de comp in gebruik is. Zoals Mwroap1 al zegt, niet verwijderen (wat je trouwens waarschijnlijk ook niet gaat lukken behalve als je in DOS gaat klooien Knipoog)

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:25

Als je je computer een beetje scoon wil houden kan je beter bij software kijken en bij msconfig. Zoeken in program files kan je beter pas daarna doen.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 11:38

lol, ok, ik zal eraf blijven... verwijdeeren lukte dus idd niet, er stonden wel ti[ps online (idd door in dos te gaan klooien enzo) maar ik wilde het eerst even navragen...
mwroap, software had ik allang gekeken, dat controleer ik regelmatig of er geen rare dingen tussen staan, verder 2 keer per week virusscanner en 1 keer per week ad aware, terwijl ik alleen maar forums lees (maar wel op 4 verschillende messengers zit Tong uitsteken )

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:26

Ik heb alleen maar een vuurmuur en nergens last van, terwijl ik toch aardig aparte dingen doe.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 12:29

ehm vuurmuur hoop ik nog steeds dat de ingebouwde van XP zn werk doet (in de hoop dat ik die niet handmatig aan had moeten zetten) Haha! Die van norton heeft te veel irritante bijwerkingen (niet willen weergeven van plaatjes, sites die het spontaan niet doen enzo) zit ook achter vuurmuur van router... moet genoeg zijn Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:28

Mensen, neem Linux, ben je ook van al het gezeik af Lachen