my search en dat soort troep.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 00:22

Ik wilde hier net een topic over starten! Heb dus ook precies hetzelfde en Ad-Aware werkt idd niet Boos!
Die link van Marreke doet het nu niet, probeer morgen nog wel een keer.

Heb trouwens wel MSN Plus, maar al heeeel lang en geen updates genomen lately. (zit er dus ook pas sinds kort op...)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:11

Ik heb Spybot geinstalleerd en gedraaid, maar die irritante searchbar zit er nog steeds Boos!
Denk dat ik MSN Plus er dan maar afgooi, hopen dat die searchbar dan ook verdwijnt.
Ik kan hem nl ook niet vinden tussen mijn software...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:46

MSN Plus is eraf en meteen ook die searchbar.
Maar nu mis ik de plus functies Verdrietig
Ik wil MSN Plus zonder al die rotzooi!

Had er eerder trouwens nooit last van, maar opeens kwamen die dingen. Verward

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:00

Die had ik ook niet geinstalleerd! (denk ik...)
Ik ga hem nog wel een keer installeren, kijken of het dan weg is en zoniet, dan gooi ik hem er wel opnieuw af... Verdrietig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers