hpphoto?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

hpphoto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 14:22

HEYHEY!!

Ik heb tot nu toe mijn foto's upgeload bij hpphoto maar ik weet nu niet meer hoe ik die hier op bokt krijg! eerst was het makkelijk gewoon op create link for auction maar dat kan nu niet meer! maar ik heb nu geen idee hoe ik die foto dan hier op bokt kan krijgen of op een andere site! weet een van jullie dat misschien?? zoja reageer dan even en ik ben weer blij Haha!

Als je het niet weet kun je dan misschien even vertellen waar jij je foto's upload?? mis kan ik dan naar een andere site Haha!

KUS ELLEN

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:50

Hpphoto functioneert vanaf 29 april dit jaar niet meer als uploadsite. Je zult dus een andere moeten zoeken, tot mijn grote spijt. Het was ook mijn uploadsite, ben nog steeds op zoek. Ik heb nu www.webshots.com, maar ik kan daar niet echt mee overweg.

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:36

hpphoto is nu ook bezig alle url's te wissen van de foto's die je daarvoor hebt geupload...90% van mijn profiel is dood Verdrietig

ik heb nu photobucket.com en dat gaat tot nu toe goed, alleen geen zin al die profielfoto's weer opnieuw te moeten uploaden..

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:28

ik had eerst ook hpphoto, heeft heel lang goed gewerkt...maar nu willen ze dat linken volgens mij niet meer doen. dat ging toen nog maar tot 24 april ofzoiets(kreeg een bericht daarvan) nu load ik ze up bij groups.msn.com werkt ook goed, alleen een nadeel is dat je niet zo'n grootte opslaglimiet als bij hpphpoto hebt, maja, dan kun je nog altijd een nieuw e-mail met een groep aanmaken Knipoog

fliessiej
Berichten: 35
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:37

ík krijg mn foto's ook niet op mn profiel er owrdt gezged dat ze allemaal te groot zijn maar hoe krijg ik ze dan kleiner??????
wil iemand mij helpen?!

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:59

Ik zat eerst ook bij hpphoto was heel handig nu heb je voor het merendeel alleen maar upload sites waar je voor moet betalen.
of je foto's zijn te groot, ik ben ook nog steeds op zoek, maar het wil niet echt lukken

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 01:01

je kan je foto's verkleinen met de bokt verkleinmachine

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:03

Maar dat vind ik nogal irritant dan moet je ze haast 2 keer uploaden Schijnheilig Scheve mond

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:53

FjordieLover schreef:
Ik zat eerst ook bij hpphoto was heel handig nu heb je voor het merendeel alleen maar upload sites waar je voor moet betalen.
of je foto's zijn te groot, ik ben ook nog steeds op zoek, maar het wil niet echt lukken


groups.msn.com werkt ook goed hoor, gebruik het nu sinds een maand ofzo. ben er wel tevreden mee.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:15

Ik heb voorlopig een website gemaakt en plaats daar mijn foto's op. Sony imagestation is een redelijk goede.
Ik gebruikte vroeger ook webshots maar dat was nogal onhandig in de praktijk omdat mijn pc op het werk deze site niet kan nemen doordat hij geblokkeerd staat. (tja, we downloaden teveel foto's voor de screensavers, maar ik heb toch een achterpoortje gevonden daarvoor Extreme duivel )

www.imagestation.com

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:34


fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 16:46

ow ja ik ook k heb nu deze www.photobucket.com een goede site alleen de foto's zijn zo super groot! maar ik heb geen idee hoe ik die kleiner krijg weet iemand van jullie dat?? en dan niet verkleinen via bokt Knipoog