Windows xp gebruikeraccounts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Windows xp gebruikeraccounts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 21:53

Sinds ik xp heb loopt alles mis Boos!

We gebruiken deze computer met drie account waarvan twee regelmatig worden gebruikt.

Nu heb ik sinds vorige week er telkens last van dat de internetverbinding wordt verbroken. Eerst werkt het zo traag dat ik echt vijf minuten moet wachten voor een pagina is geladen en daarna werkt het helemaal niet meer.

In eerste instantie dacht ik natuurlijk aan mijn internetprovider (lokale kabelaanbieder).
Nu kwam ik er echter achter dat ik op de account van mijn ouders geen problemen heb het gros van de tijd. Als ik mijn eigen account aanklik en internet loopt vast en ik ga dan zonder af te melden naar de account van mijn ouders dan loopt deze ook vast.

Meld ik me af en ga dan naar de account van mijn ouders dan werkt deze negen van de tien keer wel!

Nu zit ik ook op internet op de account van mijn ouders zonder problemen terwijl ik nog een paar minuten hiervoor op mijn eigen account van het internet gegooid werd.

Help wie weet wat ik verkeerd doe/heb staan?? Als iemand enig idee heeft dan hoor ik het graag! Heb de afgelopen weken al zoveel mensen lastig gevallen dat ik hoop dat ik het nu eens zelf op kan lossen!!

Enne graag in jip en janneke taal want ik ben een zogenaamde digibeet Schijnheilig


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 22:11

Superpepeijn ik wilde net ook al een nieuwe account aanmaken maar ik weet niet hoe ik de instellingen van die andere account kan vinden.

Zoals ik al zei ik ben echt een digibeet hoor....

Ik kan een outlookaccount nog wel aanmaken maar een internetaccount heb ik nog nooit gedaan.

Ik dacht overigens ook niet dat het account gebonden kon zijn maar ik zit nu alweer een halfuur op internet zonder problemen terwijl ik met mijn eigen account de hele avond nog niet verder ben gekomen dan de forumindex van bokt.

Enne providerfout was inderdaad het eerste waar ik aan dacht!
Heb mijn provider gisteren alweer een klaagmailtje gestuurd (ook van dit account overigens) want het is zeker niet de eerste keer dat we problemen hebben. Het is echter wel de eerste keer dat het op de ene account negen van de tien keer wel werkt en op de andere account net andersom.

Mmm ik bedenk me net wel dat ik donderdag een patch van microsoft gedownload heb op mijn account tegen een of ander virus. Zou dit hier nog mee te maken kunnen hebben misschien?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 22:22

Ik scan mijn computer zo'n beetje elke dag en de virusdefinities zijn ook up to date.

En scannen voor spyware?? Hoe doe ik dat?
En kan dat dit soort problemen veroorzaken?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 22:32

Dat was ook mijn bedoeling hoor!
Maar ja ik heb al zovaak om hulp geroepen dat ik dacht misschien kan ik het dit keer zelf oplossen.

Tja ik kan goed met de computer overweg zolang alles maar werkt zoals het moet werken Haha!

Maar zonder gekheid ik laat er van de week wel even iemand naar kijken. Ik ben allang blij dat ik in ieder geval op internet kan.

Maarre toch bedankt voor de hulp!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 23:10

Sjimmy schreef:
http://www.snapfiles.com/get/adaware.html
Deze even downloaden en draaien, tegen de spyware.


Yes!!!
Dit lijkt inderdaad geholpen te hebben. Ik snap niet veel van het hele scangedoe maar dit berichtje typ ik nu vanaf mijn eigen account.

Ik hoop maar dat het geen toeval is en dat alles nu gewoon blijft werken!

Superbedankt hoor!
Kijk heren dit snap ik nu! Gewoon een link waar ik alleen maar op hoef te klikken en dan nog een paar keer yes en oke aan hoef te klikken. Tja ik ben tenslotte wel een beetje blond Bloos

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 23:39

Hihi ja inderdaad daar moet je echt vrouw voor zijn!

Op het werk ook: dan heb je it nodig en je vraagt iets krijg je een heel verhaal over technische specificaties blabla. Het enige wat ik wil weten is op welk knopje ik moet drukken Haha!

Ik ben net even weggeweest en alles werkt nog steeds voorbeeldig.
Ik ga het nu elke week maar eens draaien!
Blijf ik in ieder geval up-to-date!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 23:15

Nou Sjimmy het was helaas van korte duur.
Heeft de hele avond en de ochtend erop perfect gewerkt. 's avonds was ineens probleem weer terug. Ik opnieuw alle instellingen nagelopen. Krijg ik ineens een stomme melding dat de printer "kwijt"is. Dus ik printer opnieuw installleren: wat denk je? Alles werkt ineens weer!
Vandaag leek alles helemaal goed te gaan maar daarstraks lag alles er weer uit. Nou ja niet helemaal uit maar drie minuten wachten voor het laden van 1 pagina noem ik geen verbinding....

Nu zit ik overigens wel zonder problemen op mijn eigen account dus ik weet het allemaal niet meer.

Gelukkig heb ik een overbuurman die hier wel in thuis is dus die zal ik volgende week eens om hulp vragen (ik ga eerst een weekendje weg!)
Maarre die link voor adaware is wel super hoor want ik heb nu al een
aantal keer dat er inderdaad nieuwe items waren aangetroffen.

Op hoop van zegen druk ik nu op plaatsen! Als je dit zo kunt lezen dan werkt het nog!

Edit: yes het werkt Haha! OK dan!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 23:59

Vaag hè?

Tja ik zit nu alweer een half uur zonder problemen op bokt en andere pagina's.

Het ligt niet aan bokt zelf in dit geval want ook mijn email werkt niet (zelfde snelheid Boos! ) en andere pagina's ook niet. Zodra ik mezelf afmeld en naar een andere account switch is alles weer goed. En het stomme is: als ik alles afsluit maar ik meld mezelf niet af (dus gewoon naar een andere gebruiker switch terwijl ik nog aangemeld sta) dan werkt het internet ook niet meer op de andere accounts.

Tja ik heb gewoon een vage computer denk ik?

Nu werkt alles echt perfect dus ik hoop dat het toevallig was dat ik vanavond nog even problemen had. Ik duim in ieder geval.

Op mijn werk hebben we windows nt als ik het me goed herinner? (is ook alweer een paar uur geleden dat ik er was)
Maar ja daar is alles zo traag dat je niet eens wilt internetten Boos! Haha!
(het helpt ook wel een beetje dat ze alle sites behalve telecomsites geblokkeerd hebben geloof ik Haha! Knipoog )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers