ILYSM??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

ILYSM??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 23:04

Wat betekenen deze letters, onderaan een e-mailtje dat ik gekregen heb: ILYSM and more... Ik dacht aan 'I Love You.......', de S en M zou ik niet weten! Iemand een idee?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:05

So Much ? Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:12

Craig gaat door voor de wasmachine Haha!

Van wie was het mailtje Schijnheilig Knipoog

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 23:12

Das een goeie! Dat ik daar zelf nog niet op gekomen ben, het zou best eens kunnen ja....!

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 23:14

Sjimmy schreef:
Craig gaat door voor de wasmachine Haha!

Van wie was het mailtje Schijnheilig Knipoog


Euhh, das minder.... Mn vader zit op het moment in de VS, en mn broertje keek even in zn inbox om te kijken of hij ons mailtje al gelezen had. Er was een 'mail delivery failure' ofzo, van een berichtje waaronder dit stond, dus die was terug gestuurd naar zijn account. En mn moeder wilde (uiteraard!) graag weten wat het betekent....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:16

hmmm Scheve mond Dat is denk ik niet iets om lacherig over te doen.
Sorry

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:19

Zat er een bijlage bij dat mailtje ? Grote kans dat er dan een virus bij zat.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 23:20

Tja, dr is hier al langer wat aan de gang, en dit was dus soort een bevestiging. Ik kan er soort wel om lachen, want hij zet zichzelf gewoon zo enorm voor l*l... Het blijft allemaal ook wel onschuldig hoor, er is niks 'ernstigs' aan de hand verder, maar echt leuk is het niet!

En nee, er zat geen bijlage bij, alleen stukje tekst.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:36

Dan had hij in ieder geval mooi het verkeerde emailadres . L.ullige manier om er achter te komen, sterkte Ach gut

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:06

Die mail delivery failure dingen krijg ik er ongeveer 3 a 4 per dag van... dan zou ik toch al redelijk wat geheime liefdes moeten hebben... gek dat ik er zelf niet eens wat wan weet Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:24

Wat denk je van: I Like Your Sick Mind? *LOL* Schijnheilig

En zoals Joost idd al zegt, het hoeft helemaal niets te maken te hebben met mails die hij verstuurd heeft en niet aangekomen zijn, vaak is het spam of zijn het virusmails die zichzelf zo verspreiden.
Het lijkt dan alsof er een mail van jezelf is teruggekomen, en door nieuwsgierigheid gaan mensen dan kijken en hoppa... geinfecteerd.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 17:45

Die is ook goed! Het was wel duidelijk naar wie hij hem had verstuurd, die naam stond ook in de titel, dus het was zeker geen spam!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:02

Dan nog hoeft t niets te betekenen, er kunnen zo veel dingen met een namen/mail lijst en een fijna simpel java scriptje... dat je alles heel persoonlijk kan laten lijken....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:05

Ik krijg tegenwoordig op mijn werk virusmailtjes die ik zelf heb verstuurd? Heeft iemand mijn adres op de kop weten te tikken, en stuurt nu driftig onder mijn naam mailtjes rond.

En nee, dat komt niet van intern, hebben ze allemaal nagekeken.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:42

Ik krijg af en toe spam van mezelf. Of in ieder geval met m'n eigen adres als afzender. Tjaaaa....

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 01:45

sinds wij ons abo bij Het Net hebben opgezegd, maar nog wel doorloopt tot het einde van de maand, krijgen we echt een 'oliebol'load aan spam. Met allemaal teksten als :'the info you wanted", " Love You", etc...

waarschijnlijk betekend het niets...

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 18:15

Hij heeft het naar haar e-mail adres van haar werk gestuurd, maar met een typefout in het mail-adres. De postmaster van het bedrijf waar ze werkte heeft m dus teruggestuurd! Dat stond dus ook duidelijk in de titel, haar naam en de naam van het bedrijf. Het was absoluut geen spam! Ik krijg ook wel eens van die 'love-mails', maar die verdwijnen linea recta de prullenbak in.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:02

Ik heb de laatste maanden tig mails gehad van Nederlandse! bedrijven. Dat hoeft echt niets te betekenen hoor... Dan zou mijn vriend ook al aardig pissig geweest moeten zijn op Joost Hendriks van Philips, om maar even een voorbeeld te noemen... Ik had die man blijkbaar een virusmail gestuurd, terwijl ik virusvrij was.

Kijk een beetje uit met dergelijke beschuldigingen, dat het van een bedrijf afkomt omdat de naam niet klopt hoeft niets te betekenen.

Wat al vaker gezegt is: virusmails kunnen 'mail delivery failures' van "jezelf" aan een bestaand bedrijf zijn. Ik zou dus zorgen dat jullie heel erg zeker van je zaak zijn voordat jullie je vader hiermee confronteren...

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:33

Heel erg zeker. Wij kunnen natuurlijk niet kijken wat er in het mailtje staat, dan zou je nog eens kunnen nagaan. Maar als er een mailtje wordt terug gestuurd, wordt het betreffende mailtje als bijlage terug gestuurd, en dat is in dit geval niet zo.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 19:50

Zal het even nog wat duidelijker maken met namen ed... Mijn vader had in het e-mail adres een typefout gemaakt, luicia ipv luciavugt@koyo.nl (hij stuurde het naar het e-mailadres van haar werk ipv privé). Van de postmaster van koyo kwam dus het mailtje terug met daarin dat deze contactpersoon niet bij hun bekend was, en de tekst die verzonden was stond in gewoon in de mail (dus geen bijlage oid). We weten dus echt wel zeker dat hij het mailtje gestuurd heeft (en hij heeft het inmiddels ook al toegegeven).....

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:04

euh tsja, eeuh....succes er mee dan ....

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:10

Death_Squad schreef:
Die mail delivery failure dingen krijg ik er ongeveer 3 a 4 per dag van... dan zou ik toch al redelijk wat geheime liefdes moeten hebben... gek dat ik er zelf niet eens wat wan weet Haha!


Ik zal nog eens wat liefs zetten in een mail naar jou. Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:19

Mijn klasgenoot kreeg een virus mailtje van een account waar ik al jaren niet meer actief mee ben en al helemaal niet meer op kan... ook het bericht was niet zo interessant... Haha!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:13

ja ik krijg ook van bekende zulke irri berichtjes (zonder dat hun er van weten) ik stuur altijd een bericht terug met een hoop gescheld erin. oeps...