Ongeldige bewerking, wordt afgesloten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Ongeldige bewerking, wordt afgesloten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 14:00

Het gebeurt me steeds vaker dat ik, bij het aanklikken van een topic, een schermpje krijg met: "dit programme heeft een ongeldige bewerking gehad en wordt afgesloten". Ik word dan ook van het forum gegooid en krijg mijn desktop terug op het scherm. Soms kan ik hetzelfde topic even later wel gewoon openen, andere keren weer niet.
Ik krijg bijv. de Brabantmeeting van Stef bij boktmeetings niet geopend.
Ik heb er alleen hier last van, niet op andere forums.
Best lastig eigenlijk, ligt het nu aan mijn computer of aan bokt?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 13:39

ligt waarschijnlijk aan je computer. ik had t eerst ook, een topic waar een berichtje van sunshine instond kon ik beslist niet lezen, kreeg ik dat geblaat van die ongeldige bewerking werd vervolgens van internet afgegooid.
wat je eraan kan doen weet ik niet, bij mij is t eigenlijk vanzelf weer goedgekomen hoe t kan weet ik niet Verward

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:32

Ik heb het ook steeds. Bij mij helpt het om alles in een nieuw venster te openen. Wel een beetje lastig, maar minder vervelend als elke keer helemaal opnieuw moeten beginnen door al die foutmeldingen.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 00:25

Inmiddels heb ik mijn harddisk geformateerd en windows opnieuw geïnstalleerd en ik ben er vanaf!! Het lag dus inderdaad aan mijn computer.

Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:53

Heb dat ook steeds, en steeds vaker. Onlangs is onze computer helemaal opgeschoond, snap er dus ook niets van. groetjes margaret.