aanvulling op EA regels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

aanvulling op EA regels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 17:59

Vroeg ik laatst voor een kennis een zadel tk, kreeg ik te horen dat dat niet mocht.
Nu zie ik zat paarden van andere aangeboden worden, deze staan dan op commercieel.
Dus denk ik, ik zet voor mijn vriendin een advert. op commercieel, aangezien zij een paardje zoekt.
Krijg ik net weer een pb, topic weer verwijdert.
In de regels staat echter niks over het zoeken voor derden, alleen over het aanbieden aan derden....
Kleine aanpassing zou dus fijn zijn

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 23:37

37 keer gelezen en geen reactie, klein schopje dus

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 02:18

Ja is inderdaad wel zo mag wel een kleine aanpassing komen. Al is het ook al wel een beetje duidelijk, mensen die niet genoeg berichten op bokt hebben mogen ook niet adverteren dus zou een beetje raar zijn wanneer dat wel kon als een ander dat voor je doet.
Maar idd een aanpassing aan de regels is wel een goed idee, is het helemaal duidelijk!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 09:58

*volcano* schreef:
, mensen die niet genoeg berichten op bokt hebben mogen ook niet adverteren dus zou een beetje raar zijn wanneer dat wel kon als een ander dat voor je doet.


Paarden voor een ander aanbieden mag wel, ik zie het verschil eerlijk gezegd niet

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 10:29

Ik ook niet.

En wacht op uitleg... Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:28

Regel 7 van de EA regels:

Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen. Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om objecten voor een derde te koop aan te bieden. De enige uitzondering hierop zijn paarden, deze kunnen enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Zou de onduidelijkheid voorbij zijn als er stond: het is niet toegestaan om objecten voor een derde aan te bieden of te zoeken ?

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:54

Objecten en paarden niet uitgezonderd (want je mag ze nl wel aanbieden, dus men zou kunnen denken dat je ze dan ook maar zoeken voor een ander)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 18:58

Ellende schreef:
Zou de onduidelijkheid voorbij zijn als er stond:
het is niet toegestaan om objecten voor een derde aan te bieden of te zoeken
?



Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 00:05

stef"]
[quote="Ellende schreef:
Zou de onduidelijkheid voorbij zijn als er stond: het is niet toegestaan om objecten voor een derde aan te bieden of te zoeken ?



[/quote]

Haha! , want:

Citaat:
De enige uitzondering hierop zijn paarden, deze kunnen enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.


staat er dan nog steeds... Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 00:27

Ik volg je niet BV.
In jou quote lees ik (nu weet ik beter, maar eerst niet) dat paarden die van derden aangeboden worden op EA-CO moeten en niet elders

BTW Ellende, beter zou wellicht zijn het is niet toegestaan om objecten EN paarden voor derden te zoeken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 08:27

stef schreef:
Ik volg je niet BV.
In jou quote lees ik (nu weet ik beter, maar eerst niet) dat paarden die van derden aangeboden worden op EA-CO moeten en niet elders

BTW Ellende, beter zou wellicht zijn het is niet toegestaan om objecten EN paarden voor derden te zoeken


Dan heb je mij dus helemaal gevolgd, stef. Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:53

Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen. Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om objecten of paarden voor een derde te koop aan te bieden of te zoeken. De enige uitzondering hierop zijn paarden, deze kunnen enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Zo dan? Vet behouden in de regels?[/b]

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:45

Ik begrijp dus hieruit dat ik geen advertentie mag plaatsen als er een box vrij komt bij mij op stal... Omdat ik dan een advertentie plaats voor de pensionhouder... Scheve mond Maar als zij haar paard wil verkopen mag ik die wel aan bieden op bokt... Ik zie het verschil niet helemaal...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 13:17

Ellende schreef:
. Het is niet toegestaan om objecten of paarden voor een derde te koop aan te bieden of te zoeken. De enige uitzondering hierop zijn paarden, deze kunnen enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.



Dit loopt niet lekker...
Beter misschienL Het is niet toegestaan objecten en paarden voor derden te zoeken. Het is ook niet toegestaan objecten voor derden aan te bieden. Het is wél toegestaan paarden van derden aan te bieden.


Hoewel ik het nog steeds ontzettend krom en onlogisch vind (of je mag wél iets voor derden plaatsen, of het mag níet) is dat naar mijn idee duidelijker

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:28

Ik vind je vraag een hele goeie Stef OK dan! Heb ook nog wel een leuke: katten aanbieden voor anderen. Blijkbaar mag dat gewoon op AM...