Wat heb je altijd al willen weten van Zwartwitje??Verzin een leuke vraag en wie weet wordt deze beantwoord in het volgende BBB!
tinkerXXlufX schreef:waarom kan jij heel erg boos worden? typfoutje: Waar kan jij heel erg boos om worden?
Ik zie in je profiel staan dat je houdt van Engeland, Schotland, Zuid-Afrika, Zweden, Schier: waarom van die (ei)landen, wat vind je daar zo mooi ?
Ojee, ik zie al een paar leuke vragen staan Om alvast even op een vraag te beantwoorden, namelijk die van MyrtheNH; ik heb geen paard en ook geen bijrijdpaard, dus die wordt 'm niet
*blonT* Het was nog vroeg zullen we maar zeggen Welk paard in je leven heeft de meeste indruk achter gelaten en waarom?
Ik ben druk aan het nadenken:'Wat voor betaalde/onbetaalde baantjes,stages heb jij al gehad en wat is het meest bizarre dat je daar in hebt meegemaakt?''Wat is je domste actie als ponykampleiding-zijnde?'
Waarmee kunnen jouw poezekindertjes je echt tot waanzin drijven? Of zijn ze daar te lief voor? *denkt nog even verder*
Splash_ schreef:Wie ben jij eigenlijk? Dat is een goeie vraag, maar al sla je me dood Zie profiel, om te beginnen