virus scan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

virus scan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 21:03

hallo moddies

zat net op bokt moest ff eten en hem aanlaten staan
lekker gedoucht wil weer op bokt gaan kijken (scherm ondertussen zwart ivm safe screen ) tik een knop aan is, blijkt mijn anti virus systeempje
ff lekker bezig te zijn heeft ruim 30.000 items gescanned en een aantal
virusjes ontdekt deze heb ik gelijk gedeleet (waren sites van HETE STUDENTES via een betaal nr ) ik neem aan dat jullie ook regelmatig scannen op virusjes???heeft iemand dit al vaker meegemaakt???
zijn er hier op bokt studentes "lid"die zo stiekum een centje bij willen verdienen die dan (laten we ff positief blijven) per ongeluk via hun verdien site hebben ingelogd???weet iemand hoe dit zit
heb m trouwens bij 30000 items laten stoppen met zoeken voordat mijn computer de hele avond en nacht bezig is
keb namelijk geen idee hoeveel sites er zijn op bokt

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:08

Waarschijnlijk staat hij ingesteld op een automatische systeemscan (bijvoorbeeld 1 x per week of maand op een vast tijdstip).

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 21:16

nee oke ...... maar wel 4 virusjes ontdekt hier op bokt (en misschien zijn t r wel meer

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:35

Die virussen zitten niet op bokt, die zitten op jouw computer.
Daar kan heel bokt niets aan doen, blijkbaar bezoek jij (of iemand met jou computer) sites waarvan je dit soort dingen krijgt.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 21:43

Ik ben de enigste op mijn computer en bezoek de reliant club (5 items)en Bokt en soms tic ik een banner aan . Daar kan t toch niet aan liggen dan of wel? Daarbij heb ik geen 30.000 of meer items op mijn computer hoor.Daarbij was mijn scan aan t scannen op de site bokt (dat geeft dat slimme ding zelf aan)maar t was goed bedoelt van me hoor om t ff doortegeven .Ze kunne der ook lekker niks mee doen

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:27

nou, ik weet niet welke versie van windows je hebt, maar windows heeft aardig wat files in zn mapje staan hoor, dus ik zou niet zo snel op kijken van die 30.000

het kan zijn dat iemand van buiten af op jou systeem inhacked en die dan dat soort virussen binnen haalt

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 08:55

Ok dan laat ik m de volgende x doorscannen Bloos

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 11:01

Ik denk dat hij misschien standaard wel makkelijk over de 60.000 heen zal gaan, en idd de virussen staan op je computer en niet op bokt. Verder kun je alleen op bokt inloggen en niet via een andere site.