Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:32

Als de mods té streng zijn is het niet goed, en andersom is het ook niet goed... Haha!


IEDEREEN weet dat men met PB's niks kan doen, open ze dan ook gewoon niet of lees ze, haal je schouders op en ga door.
Word je tot irl gestalkt via inet? Doe dan aangifte van laster?



Ik vraag me af of het geen tijd wordt om de pb's gewoon volledig af te schaffen...

De discussie is hier inhoudelijk er ook niet beter op geworden vind ik, gaan we moddergooien of dicussiëren? Lachen

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:44

Ik persoonlijk zou het niet kunnen laten om te kijken, maar als het een aanval is of zo, ga ik er hoogstens inhoudelijk op reageren.
De truc bij dit soort dingen is om je simpelweg niet te laten verlagen tot het niveau van de 'ziekende' ander, want daar is die vast al beter in dan mij aangezien ik daar niet zo gek mee ben, denk ik dan Haha!

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:50

Mss even iets anders, ik vind de EDIT-knop echt iets relbevorderend. Een gemene post plaatsen zodat de fanatieke meelezers hem gezien hebben, en dan 5 minuten later editten. Als niemand je gequote heeft, zit je safe.
Dat vind ik persoonlijk iets wat er beter uit kan...

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:54

superwoman, dat is waar. Maar ik doe de laatste tijd ook gewoon meer moeite om even op de voorbeeldknop te drukken en te herlezen. Komt het dan nog slecht aan ga ik ook niet meer editten. Ik heb gewoon soms het gevoel dat die knop nogal 'misbruikt' wordt.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:04

Maanling: omdat je kunt prullen met de inhoud van die pb's en niemand achteraf nog kan controleren of het waar is.
Bovendien heet het niet voor niks een PRIVébericht.

Voor mij mogen ze de pb's en de editknop afschaffen.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:33

Was hier nog even aan het scrollen, en Nanne, je onderschrift viel me op. Het komt heel vaak voor dat mensen wat in hun onderschrift zetten dat ergens naar verwijst en als ik eerlijk ben, vind dat soms ook al flink topicverziekend. Als het zo vreselijk is, ga je toch ergens naders? Ik bedoel het nu niet zo persoonlijk, maar dit komt best vaak voor en ik word er altijd erg moe van...

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:43

Ik vind de meeste onderschriften veel te leuk om ze niet te zien Knipoog
Alleen het jouwe komt mij topicverziekend over omdat het een aanval is op het boktbeleid... ik vraag me dan af wat je hier doet. Omdat A en M volgens jullie ten onrechte een ban hebben (heb geen flauw idee waarover het ging idd), dan kun je ook beslissen dat je hier niet blijft of inhoudelijk de discussie aangaan met de mods. Maar zo'n onderschrift komt ZO negatief over. Net alsof het je de hele dag bezig houdt.

Nogmaals, je bent lang de enige niet die dat doet, maar ik vind dat persoonlijk altijd erg sfeerverziekend.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:45

Huilen van het lachen

Ja maar... Het is gewoon het nukkig omzeilen van de regel dat OW's niet besproken mogen worden vind ik dan (en het team reageert er volgens mij ook wel op soms).

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:55

Nanne schreef:
Wat heeft mijn onderschrift te maken met wat ik post? En hoe kan het dan sfeerverziekend zijn?

Jij bent de eerste die er over begint. Mijn onderschrift heeft een betekenis. Die staat hier niet zomaar.

En ik ga niet weg blijven of in discussie. Ik denk ergens het mijne van, en dat beinvloedt zeker niet mijn leven.

Dat M en A een ban hebben gehad vond ik niet leuk nee. En heeft mij wel bezig gehouden. In de positieve zin van het woord. Knipoog

Maar waarom heb je het over jullie? Ik ben de enige met dit onderschrift volgens mij? Lachen


Omdat, wanneer ik een topic op bokt zit te lezen, ik niet telkens in iemands onderschrift wil lezen dat bokt zuigt, daarom vind IK het verziekend. Dat kan persoonlijk zijn hoor Lachen Dat het een betekenis heeft, ja dat had ik wel door Huilen van het lachen Maar waarom ga je de discussie niet aan met het team? Wat wil je met zo'n onderschrift bereiken? Een heleboel mensen opstoken die met de hele affaire niks te maken hebben?

Er zijn meerdere mensen met een gelijkaardig onderschrift: iemand krijgt een sanctie en hoppa weer een heleboel met een onderschrift ala BOKT IS VRESELIJK etc...

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:05

Mijn conclusie: BOKT IS EEN DICTATUUR => spreekt voor zich? Je vindt dat de handhaving op bokt dus zonder overleg is.
Humor wordt hier niet gewaardeerd => wrs is er door A en M ergens iets gepost dat grappig moest zijn maar anders opgevat is?
The green ones took... => de mods hebben een ban gegeven.

Alles bij elkaar komt dat dus bij mij over dat vrienden van jou onterecht geband waren en dat iedereen dus moet weten hoe onredelijk bokt is?
Zo komt het op mij iig over en als je het anders bedoelt moet je het mss anders formuleren?

Sorry maar ik denk niet dat ik de enige ben die dat ziet als een flink stukje commentaar op het beleid. Je mag uiteraard kritiek hebben Ja maar wees dan constructief. Hier zie ik niks opbouwends aan? Je jaagt de mods tegen je in het harnas, andere gebruikers, je maakt mensen nieuwsgierig naar dingen die hen niet aangaan, etc. In die zin vind ik het flink verziekend ja. Ik zit hier voor mijn plezier en hoef in de topics niet altijd onderschriften te zien van mensen die het hier niet leuk lijken te vinden.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:08

Ik bedoel dat van die onderschriften ook meer algemeen trouwens en niet enkel naar nanne, laat dat duidelijk wezen.
Sneren naar het team en naar elkaar in een onderschrift vind ik gewoon niet netjes.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:11

Waarom iets "persoonlijks" in je "openbaar" onderschrift zetten dan? want dat begrijp ik niet? (is gewoon een vraag hoor ben echt nieuwsgierig)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:33

Nou doordat ze boven elkaar staan die regeltjes komt het mss wel over alsof die bans onterecht waren.
Tivoli: tuurlijk mag je die missen, maar dat doe je ook thuis en niet in het openbaar zeg maar.

Ik vind het ook nogal overkomen als feit eerlijk gezegd, sja, gewoon mijn ding niet. Snap gewoon niet WAAROm het er staat, nog steeds niet vrees ik.

Verder erger ik me niet genoeg aan je onderschrift om er verder op in te gaan Haha!

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:40

Tivoli: als ik iemand mis, doe ik thuis ja, als jij dat anders doet mag je dat gerust vertellen Lachen Want dan zie ik dat gewsoon niet, maar als een ander het anders voelt, dan mag dat ook gemeld worden.

Who cares idd Knipoog Daar zeg je iets heel treffends Lachen Dan vraag ik me af waarom dat in een onderschrift moet? Het is nl helemaal niet opbouwend imo, dan kun je beter de discussie aangaan met het team.

Ennee... ik denk eerlijk gezegd dat Nanne prima in staat is om haar eigen boontjes te doppen dus die discussie over HAAR onderschrift voer ik dan ook liever met HAAR. Als we het weer ruimer trekken naar gelijksoortige onderschriften, doe ik dat graag met iedereen Lachen

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:47

Ik heb ook niet aangegeven jouw onderschrift als verziekend te zien Lachen Dat zie ik eerder als dat je het spijtig vindt dat A geband is, maar meer niet. Bij Nanne, met de regel erboven, komt het meer afkeurend over tegenover het boktbeleid gewoon.

Maar goed, geloof dat we nu wel onze meningen hierrond gedeeld hebben, ik wil er ook geen zo'n drama van maken, gewoon even melden dat het zo kan overkomen en dat niet iedereen dat waardeert Lachen

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:51

tivoli: Dat is zeker waar en het is vaak erg gemakkelijk om snel en ondoordacht commentaar te geven op iemand. Volgens mij beginnen veel vetes zo. Ik heb het ook soms hoor, beetje in een strontbui door iets en dan snel iets posten ergens en achteraf bedenken van 'dat hoefde niet zo hard'. Maar dan staat het er wel natuurlijk.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:53

Fijn dat we iig vriendelijk kunnen blijven ook al zijn we het niet helemaal eens. Soms lijkt het wel op bokt, omdat mensen op 1 iets niet overeen komen, ze elkaar dan ook gelijk niet meer kunnen horen of ruiken.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:39

Ik heb ook wel de indruk dat het heftig geweest is voor jou de laatste maanden barmat (heb wel geen flauw idee met wie of waarover het begonnen is).

Ik vind mensen uitschelden of erover roddelen (waar dan ook) altijd erg laag. Als het idd in die mate gebeurt zoals je beschrijft zou ik toch ook niet vrolijk worden... Probleem is dat je dit soort zaken als mod of mid zijnde zo moeilijk kunt of mag uitpluizen omdat je nooit alle info hebt (pb's, andere fora, mails, ...).

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deniseee96 en 6 bezoekers