Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:02

Helemaal met jou eens, Maanling!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:04

Maanling: omdat je kunt prullen met de inhoud van die pb's en niemand achteraf nog kan controleren of het waar is.
Bovendien heet het niet voor niks een PRIVébericht.

Voor mij mogen ze de pb's en de editknop afschaffen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:05

poes schreef:
Maanling: omdat je kunt prullen met de inhoud van die pb's en niemand achteraf nog kan controleren of het waar is.
Bovendien heet het niet voor niks een PRIVébericht.

Voor mij mogen ze de pb's en de editknop afschaffen.

Dat houd imo in dat ik zelf mag beslissen wat ik er mee wil doen. Knipoog

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:05

je kunt de pb's veranderen maanling. En wat er aan vooraf gegaan is weet je ook niet. Als een keer iemand uit de slof schiet na eerst 10 lelijke pb's te hebben gekregen...en dat is dan het enige wat wordt geplaatst, is het beeld wel erg krom.

Dus dat die niet openbaar mogen kan ik nog wel snappen.


Ik blijf voorstander van een tem sysyteem op pb's
En dat daarmee de hele orginele pb geschiedenis tussen die 2 gebruikers te lezen is.
Dus dan kunnen er ook geen dingen verander worden en ook geen pb's weg gelaten.

Dat het te druk is daar sancties op t egeven kan ik ook snappen...maar ze mogen van mij wel mee tellen voor dossiervorming en dus duidelijkheid geven in wat er openbaar geschreven wordt

Stippie1
Berichten: 596
Geregistreerd: 06-07-07

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:06

iepsel schreef:
@ Stippie. Ik bedoel ook helemaal niet dat je iemand hier persoonlijk moet aanvallen. Maar Bokt is nu eenmaal een forum, op een forum kun je discusieren, en een discussie mag (op een nette manier) uitgelokt worden. Niets bijzonders, niets ergs. Pas als er met modder gogooid wordt en mensen hun standpunt zo vast zetten dat er niet aan getornd kan worden, iedereen zn eigen gelijk wil hebben en niet luistert of leest.......dan is het een onbegonnen zaak. En door het openen van een topic als deze....zijn we een heel eind in die richting.



Ik vind ook dat een discussie altijd mogelijk moet zijn.. Maar wat mij stoorde in bv de Canjertopics; is dat altijd dezelfde een hetse vormen tegen Moniek.
In het begin kon ik het niet plaatsen (snapte er niks van waarom iemand zo onderuit gehaald moest worden), inmiddels ben ik wat beter op de hoogte.

Maar wat de historie ook is, vecht het dan lekker zelf via de mail of telefoon uit. En idd niet in zo'n topic.
Ik begrijp wel dat je bij sommige dingen vraagtekens zet en wil weten hoe het zit.. En als alles op een normale manier gevraagd of geuit wordt, moet het ook geen probleem zijn.

Het is alleen zo jammer dat dat vaak niet gebeurd Knipoog

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:06

He Maanling ook weer hier? Haha!
Tja openbaar maken van PB's, wat mij betreft geen probleem ik schrijf toch niks van belang. Maar ja persoonlijk vind ik het niet zo netjes, omdat het toch prive is.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:08

Nikka schreef:
He Maanling ook weer hier? Haha!
Tja openbaar maken van PB's, wat mij betreft geen probleem ik schrijf toch niks van belang. Maar ja persoonlijk vind ik het niet zo netjes, omdat het toch prive is.


Waar Tallie en Nanne zijn, zou Maanling ook op kunnen duiken Clown

Ik ben aan de ene kant voor, aan de andere kant tegen.. Voor omdat je iemand aan de paal kunt nagelen Tong uitsteken En tegen omdat je zelf genageld kunt worden Haha!

Stippie1
Berichten: 596
Geregistreerd: 06-07-07

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:08

Lovely schreef:
Stippie, tuurlijk is het mooi als iemand een paard oplapt, maar eigenlijk kunnen we dat allemaal zelf ook doen. Als je een keer op je eigen stal of bij jou in de buurt een zieligerd tegen komt, dan kun je je daar toch ook over ontfermen? Het is niet zo heel moeilijk hoor, er zijn overal genoeg paarden die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken Lachen.


Dat is ook weer zo..
Maar ja, deze was er wel heel erg aan toe. Zo kom ik ze niet vaak tegen en heb toch best een hoop gezien denk ik.

Maar begrijp je punt Knipoog

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:09

runningkawa schreef:
je kunt de pb's veranderen maanling. En wat er aan vooraf gegaan is weet je ook niet. Als een keer iemand uit de slof schiet na eerst 10 lelijke pb's te hebben gekregen...en dat is dan het enige wat wordt geplaatst, is het beeld wel erg krom.

Dus dat die niet openbaar mogen kan ik nog wel snappen.


Ik blijf voorstander van een tem sysyteem op pb's
En dat daarmee de hele orginele pb geschiedenis tussen die 2 gebruikers te lezen is.
Dus dan kunnen er ook geen dingen verander worden en ook geen pb's weg gelaten.

Dat het te druk is daar sancties op t egeven kan ik ook snappen...maar ze mogen van mij wel mee tellen voor dossiervorming en dus duidelijkheid geven in wat er openbaar geschreven wordt


Hmmmmmm... daar kan ik het wel mee eens zijn denk ik. Dat je kunt prullen aan pb's is inderdaad niet erg bevordelijk en niet iets waar ik bij nagedacht heb.

Dan zou idd een temsysteem beter zijn.

Maar ik blijf een beetje met het feit dat het MIJN berichtjes zijn en dat het aan mij is of ik ze openbaar maak of niet.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:09

Tallie_Ho schreef:
Nikka schreef:
He Maanling ook weer hier? Haha!
Tja openbaar maken van PB's, wat mij betreft geen probleem ik schrijf toch niks van belang. Maar ja persoonlijk vind ik het niet zo netjes, omdat het toch prive is.


Waar Tallie en Nanne zijn, zou Maanling ook op kunnen duiken Clown

Ik ben aan de ene kant voor, aan de andere kant tegen.. Voor omdat je iemand aan de paal kunt nagelen Tong uitsteken En tegen omdat je zelf genageld kunt worden Haha!


Die kans is wel aanwezig!

Ik moet zeggen dat wat RK oppert ook heel goed klinkt. Maar wss zal dat wel weer te veel werk zijn.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:10

Tallie_Ho schreef:
Nikka schreef:
He Maanling ook weer hier? Haha!
Tja openbaar maken van PB's, wat mij betreft geen probleem ik schrijf toch niks van belang. Maar ja persoonlijk vind ik het niet zo netjes, omdat het toch prive is.


Waar Tallie en Nanne zijn, zou Maanling ook op kunnen duiken Clown

Ik ben aan de ene kant voor, aan de andere kant tegen.. Voor omdat je iemand aan de paal kunt nagelen Tong uitsteken En tegen omdat je zelf genageld kunt worden Haha!


Maar Tallie! Dan moet je maar gewoon alleen aardige pb'tjes maken! Komop, je kunt het! Knipoog

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:11

dat denk ik wel nanne..veel mensen hebben al gezegd dat idee wel wat te vinden...maar vanuit het team komt er geen reactie in dat het wel wat is... jammer...vindt ik echt.
Denk dat zo enorm veel gedonder scheelt als mensen weten dat een hele pb geschiedenis gelezen kan worden.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:12

Ik ben het eens met heel veel zaken die hier worden gezegd. In mijn tijd als mod had ik ook iemand die het leuk vond om mijn bokt tijd zuur te maken, van diegene heb ik nu geen last.
Deed het zowel openlijk als per pb, toen had ik ook wel van die gedachten als Lovely Haha!

Ik vindt het nu zo jammer dat er zoveel achterdocht heerst, dat topic van Horsima vond ik verschrikkelijk om te lezen. Het zal je maar overkomen en opeens stond het topic op slot... zonder verklaarbare reden??
Daar waren echt geen topicverziekers. Er bestaat achterdocht in vele vormen en soms is een beetje terughoudendheid niet verkeerd.

TEM systeem op pb's! Dat zou een uitvinding van de eeuw zijn!!
Dat zou veel meer duidelijkheid verschaffen denk ik!

Edit; Ik moest nog iets toevoegen om duidelijker te zijn.
Laatst bijgewerkt door Adriana op 19-08-08 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:12

Maanling, als ik een bericht van jou ontvang en dat dan openbaar maak, is het dan mijn bericht of dat van jou? Als ik het doe en jij wilde het niet, dan heb je dus als een probleem. Wat RK oppert vind ik wel een heel goe idee!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:12

Maanling schreef:
Maar Tallie! Dan moet je maar gewoon alleen aardige pb'tjes maken! Komop, je kunt het! Knipoog


Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Ik heb anders Marjo net een aardige hatePB gestuurd ( vind ze lekker ) Gaat moeilijk worden hoor Maantje Huilen van het lachen

een TEM op de PB lijkt me een prima idee Ja

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:13

Tallie_Ho schreef:
Nikka schreef:
He Maanling ook weer hier? Haha!
Tja openbaar maken van PB's, wat mij betreft geen probleem ik schrijf toch niks van belang. Maar ja persoonlijk vind ik het niet zo netjes, omdat het toch prive is.


Waar Tallie en Nanne zijn, zou Maanling ook op kunnen duiken Clown



O ja de heilige drieeenheid Haha! Ik zou bijna 1 letterje veranderen, maar ik houd het netjes. Schijnheilig

Ik ga ook voor het temsysteem!

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:13

Lovely schreef:
Maanling, als ik een bericht van jou ontvang en dat dan openbaar maak, is het dan mijn bericht of dat van jou? Als ik het doe en jij wilde het niet, dan heb je dus als een probleem. Wat RK oppert vind ik wel een heel goe idee!

Dat is het punt ook vaak. Mensen kunnen je ongestraft de akeligste hate-pb sturen, want ze zijn er niet op te pakken. Dat zou wel meteen over zijn als pb's openbaar gemaakt mochten worden.

Edit: overigens heb ook ik een voorkeur voor het kunnen temmen op pb's Lachen
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 19-08-08 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Breghje

Berichten: 7662
Geregistreerd: 01-03-07
Woonplaats: In gedachten bij Breghje....

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:14

iepsel schreef:
Er is een groot onderscheid tussen mensen die kanttekeningen plaatsen, niet alles geloven en uit ervaring weten dat "net als in de film" gewoon niet werkt, en mensen die bewust gaan "verzieken". Ik heb ook gereageerd in een van de eerste Canjer topics. En ben met de grond gelijk gemaakt omdat ik grote twijfels had (en heb) bij het schaduwaccount, het paard, en de kundigheid. Dat is geen verzieken dat is simpelweg je mening zeggen. Als mensen dáár dan met zn twintigen tegelijk over vallen vind ik veel meer een topic naar zn ***** helpen!!!


Mee eens. Ik heb daar ook de nodige vragen gesteld, en kreeg alleen een hoop kopafbijters over me heen. Als ik openbaarheid aankaart van het gedoneerde geld zodat mensen kunnen zien waar het voor gebruikt is (en dat is alleen maar interessant, hij mankeerde dit, daar is dit voor gegeven en kostte zoveel bv.) en iedereen meteen helemaal hysterisch want blablabla. Je kan dingen zo positief oppakken als je zelf maar wil hoor....

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:14

runningkawa schreef:
dat denk ik wel nanne..veel mensen hebben al gezegd dat idee wel wat te vinden...maar vanuit het team komt er geen reactie in dat het wel wat is... jammer...vindt ik echt.
Denk dat zo enorm veel gedonder scheelt als mensen weten dat een hele pb geschiedenis gelezen kan worden.

Zijn we daar niet al aan gewend geraakt? Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:15

Nikka schreef:
O ja de heilige drieeenheid Haha! Ik zou bijna 1 letterje veranderen, maar ik houd het netjes. Schijnheilig

Ik ga ook voor het temsysteem!


Zegguh Nors opkijken Moet dat nou weer zo??!! Nors opkijken Of was dit niet persoonlijk bedoeld?? ROFL

Huilen van het lachen

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:15

Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus Knipoog

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:15

Nikka schreef:
O ja de heilige drieeenheid Haha! Ik zou bijna 1 letterje veranderen, maar ik houd het netjes. Schijnheilig


ROFL

Is dit op de man spelen?

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:17

Ja, absoluut! Ik zou Temmen! Haha!

Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:17

Tallie_Ho schreef:
Zegguh Nors opkijken Moet dat nou weer zo??!! Nors opkijken Of was dit niet persoonlijk bedoeld?? ROFL

Huilen van het lachen


Persoonlijk? Nee hoor, was tegen jullie alledrie Haha!

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:18

In dat geval is het goed! Lachen

Blue, heb getemd hoor. Knipoog