Alles leuk en aardig met dat inloggen, maar profiel ..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Alles leuk en aardig met dat inloggen, maar profiel ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 04:27

Ik denk dat heel veel mensen heel veel moeite gestoken hebben in het maken van een profiel (op bokt !)
Inlogproblemen zijn belangrijk, dat begrijp ik best. Toch denk ik dat het "profiel" een van de charmes WAS van bokt .... dus een beetje meer prioriteit hiervoor zou mijns inziens niet verkeerd zijn.

Als de meeste mensen denken dat ik het mis heb.. ok; maar ik hoor graag van anderen hoe zij daar over denken..

Bertus.
Laatst bijgewerkt door lageveld op 07-01-02 03:03, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:45

IMO is het irritanter als je niet normaal in kan loggen dan dat je een profiel niet helemaal kan bekijken en niet kan bewerken. Als je niet in kan loggen heb je uberhaupt niet de mogelijkheid iets aan te passen..


Maar goed, als er meer mensen zijn die de profielen graag een stuk hoger op de prioriteiten lijst zien dan hoor ik het graag.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 19:56

Nou Bart, bij deze Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 03:59

Inmiddels heb ik al een "mega"-aantal topics over dit onderwerp voorbij zien flitsen dus ik haal deze nog maar een keer naar boven Haha!

Als iedereen gewoon hier op gereageerd had, had Bart niet zovaak hetzelfde antwoord hoeven geven .. en wie weet .. had het dan wat hoger op zijn "prioriteitenlijst" gestaan; zie zijn reactie Extreme duivel

Alle topics en reacties over dit onderwerp samen hadden het natuurlijk tot een superpopulair topic gemaakt toch ?

Groetjes, Bertus.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 03:08

Zit iedereen nu een beetje te slapen of ligt dat aan mij ??
Inlogproblemen zijn opgelost zo langzamerhand heb ik begrepen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 08:35

Volgens mij ben ik één van de weinigen wiens profiel goed te zien is. Lachen
Gelukkig (toeval) had ik net een aantal minuten voor de overgang naar deze boktversie mijn gehele profiel ge-update. Lachen Daarentegen vind ik het zeer jammer dat je nu geen profielen kunt bewerken.

Ook ik vind het jammer dat de meeste profielen niet fatsoenlijk te bekijken zijn, maar ik begrijp ook wel dat Bart meer dingen te doen heeft. Hoe het momenteel zit met de inlogproblemen weet ik niet, maar ik heb er in ieder geval geen last meer van. Lachen

Toch hoop ik, ondanks dat Bart het al zo druk heeft, dat ik gauw weer lekker op mijn gemakkie door profielen kan surfen en ik mijn eigen profiel weer kan bewerken.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:35

Ik ben het er mee eens dat de profielen wel heel leuk zijn/waren en een goed idee geven van de persoon achter de naam. Wat mij betreft mag het ook hoog op de prioriteitenlijst

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:17

Ik vind ook dat het hoog tijd word dat we weer aan de gang kunnen met de profielen!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 15:51

Honybee, ik denk eerder dat dat komt omdat je bij de foto's in je profiel geen gebruik gemaakt hebt van mediamonks.
Dit zou voor mij en anderen natuurlijk ook een optie zijn, maar ja.... moeten we wel weer eerst kunnen aanpassen Knipoog

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:22

ja ik moet mijn profiel ook nodig weer eens aanpassen....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 18:51

Inloggen is zeker belangrijker maar ik mis mijn overvolle super mooie profielletje toch ook wel moet ik toegeven Haha!

Vomd het altijd leuk om mensen daar naartoe te sturen of te laten zien als iemand pinky ed wou zien. en dat was via het proffiel erg makkelijk omdat daar alle leukste foto's bij elkaar stonden Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 00:58

Als je goed kijkt in andermans profielen, zie je dat het niet aan mediamonks ligt, dus dat kan het niet zijn Knipoog

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 02:30

Nou.. ik had juist goed gekeken, en zag dat alle foto's die er nog wel opstaan via bokt zelf zijn geupload of ergens anders op het net staat. Ik ben er nog niet eentje tegengekomen die via mediamonks is geupload is en nog werkt. Zie ook andere topics die aangeven dat mediamonks niet meer werkt.
Bertus

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 02:58

Dan kom ik toch weer... Knipoog
Kijk maar eens in het profiel van Vasco, Sunnylover, Chrystal-gek, Heike, Stef, PhiaBink, Jantina, Jura, Kitty, Ineke, enz. enz.
Deze hebben allen vnl. via bokt of andere pagina's uploads gedaan en ook hiervan is niets tot weinig te zien.
Een enkele keer is er gebruik gemaakt van Mediamonks.
Mediamonks is pas de laatste tijd gebruikt, wat technisch gezien in zou houden dat vrijwel alle profielen normaal te bekijken zouden zijn.. en dat is niet het geval.

Ik zou zeggen.. kijk nog eens wat rond, dan zie je hetzelfde als ik zie... niets dus.. met of zonder Mediamonks.. Knipoog
Ik keek trouwens net in je profiel en zag dat de volgende foto ook niet zichtbaar is in jouw profiel, terwijl deze niet via mediamonks is gelinkt. Dit om even te laten zien dat het niet aan mediamonks ligt. Knipoog

Afbeelding

En tja, verder vind ik het ook vervelend dat het nu zo is.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 04:36

Mooie pony he Knipoog

Bij sommigen zijn nog wel foto's te zien zoals al opgemerkt. Ik denk
eigenlijk dat zodra er maar EEN fotootje bij zit die gelinkt is naar mediamonks de hele boel op tilt moet op een of andere manier.

Ik heb nog niet al die namen nagetrokken hoor ! Knipoog

Maar kun jij wel de boel nu veranderen dan ? Nee toch ?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 10:37

hai hai

ff heel erg offtopic, dat is toch ubbo? ja supermooi beestje, gerrit is ook erg mooi trouwens.

maar ik vind het ook wel vervelend dat de foto''s het niet meer doen in profielen...
bahart....kan je daar nix aan doen?

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 04:00

Inderdaad Lissy dat is Ubbo, als het allemaal goed gaat gaat hij schitteren op de "night of the stallions" in Ermelo in februari, maar dit even terzijde.

Wat ik eigenlijk even wil weten is waarom mijn "avatar" (zo heet dit nu blijkbaar) zo groot verschijnt in mijn profiel. De pic van nanda dus.

Moet (kan) ik hier zelf wat aan doen ?

Ik dacht eigenlijk dat dit automatisch aangepast was.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 08:55

in je profiel staat hij zo groot als hij op jouw harde schijf staat, en ik welke grootte hij dus is ge upload.
als hij naast een berichtje van jou verschijnt word hij automatisch verkleind.
bij mij is dat ook zo.
dit is ook de reden waarom somme avatar misvormd worden.

groetjes liselot