help,IE problemen en outlook express probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

help,IE problemen en outlook express probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 23:30

oke op computergebied ben ik een dom blondje
iets staat niet goed
probleem is volgende na updaten IE6 werkt die opeens helemaal niet meer en wil de comp niet er mee starten
netscape versie 7 gaat traag ,
kan wel internetten met IE vanuit een omweg via de werkbalken van mijn computer en alleen inbellen nog bij alles via externe toegang
in outlook express kan ik wel post ophalen en verzenden maar als ik op een link wil klikken werkt dit niet en loopt de boel vast of gebeurt niks
ook in IE is dit het geval
terugzetten oudere versie IE heeft probleem niet opgelost en opnieuw installeren IE6 ook niet
volgens norton die ik regelmatig update is er geen virus
windows besturingssysteem is ook al opnieuw geinstalleerd ook dit leverde niks op.
wel begint de comp met meer kuren ,zo duurt eeuwigheid voordat die in stanby verdwijnt en duurt net zo lang als ik weer beeld wil hebben
ook werkt de scanner niet meer in bepaalde fotobewerkingsprogamma's die ook vast lopen,in de scanner zijn eigen progamma werkt die prima dus stuk is die niet.
ctr alt del word meer gebruikt dan de enter toets Scheve mond tegenwoordig
ik werk nog onder windows 98 2e versie

is er nog hoop dat iemand me kan helpen hier of kan ik beter de boel leegvegen en mijn computer met behulp van de bijgeleverde smart restore terugzetten op fabrieksinstellingen??
als ik een back up maak van belangrijke progamma's op diskette krijg ik die dan moeiteloos weer terug op de comp
mijn man bankiert via de postbank op de comp nml
pb mag ook wel als hier te lange uitleg word

alvast bedankt



tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 22:37

niemand???????? Verdrietig Verdrietig weet wat ik doen moet??

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers