is je profielnaam te veranderen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:09

Klopt. Alleen naar mij sturen anders stuurt Bart je toch door naar mij.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:01

Juist dat is de reden. Van mij mag je best een verzorgpony als naam kiezen. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die iedere keer te veranderen als je een andere verzorgpony hebt. Daarom de regel dat je je naam maar een keer kan veranderen.

Je moet gewoon goed nadenken over de naam die je kiest. Dat die naam ook langer geldig is.

Daarom verander ik ook nooit de naam van bijv Heike15 naar Heike16. Dan blijf ik ieder jaar aan de gang.

(wordt trouwens zaterdag 30 Schijnheilig )

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:17

Natuurlijk hoor Gijsenkim. En de naam van Bart is idd geblokeerd. Net als een aantal andere namen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 00:58

Dit is vooral gedaan om verwarring te voorkomen. Bartje lijkt niet echt op BartVB maar Bart natuurlijk wel.

Andere geblokeerde namen zijn beheerder, eigenaar, god etc.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:57

Ik ben inderdaad niet vlug geneigd een naam te veranderen in een andere verzorgpony. Zo blijf ik namelijk bezig.

Ook hondenpoot zou ik niet doen Schijnheilig

De naam verander ik liever in een afgeleidde van je echte naam. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Die weet ik trouwens zo niet.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:43

Als je je aanmeld dan is er ook geen goedkeurings commissie van de naam. Zo streng zijn we in naamsveranderingen niet.

Het kan niet de bedoeling zijn dat er op bokt een wetboek komt.

Een naamsverandering moet vooral een verbetering zijn van je eerste naam.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 01:53

Haha dat begrijp ik goed. Maar als mensen zich aanmelden kunnen ze in principe kiezen wat ze willen.

Ik denk dat de regels aangepast moeten worden in de Regels. Zodat het duidelijker wordt.

Misschien dat we dan samen kunnen doen?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:05

Toch gaan wij ervan uit dat mensen de regels lezen. Ik weet best dat dat in veel gevallen niet gebeurt. Maar daarom mag je niet zomaar de regels overtreden. Die zijn er niet voor niets.

Maar dit zou beter zijn
Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?
Je naam kun je alleen veranderen door een PB te sturen naar Heike. Geef daarin de nieuwe naam die je wilt gebruiken en geef ook een duidelijke reden waarom je je naam wilt veranderen. Houd er rekening mee dat je je naam maar één keer kunt veranderen. Kies dus een naam waar je altijd tevreden mee zult blijven. Je naam is maximaal 12 tekens lang, bestaat alleen uit letters en eventueel cijfers.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 01:06

Als je iets op je computer zet dan gaan ze er ook van uit dat je de voorwaarden leest. Als je in het verkeer bent gaan ze er ook van uit dat je de regels kent. Er zijn zoveel gevallen waarbij dat niet gebeurd


Maar een smoesje als "Dat wist ik niet" Is niet onze verantwoordelijkheid. je wordt geacht de regels door te nemen.

Maar een extra klik kan misschien wel geregeld worden.

Nog een beter idee is, zodra je je aanmeld en op akkoord klikt dat de volgende pagina een meerkeuze test is van de regels en dat je er minstens vijf goed moet hebben.*grinnik*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers

cron