foto's: HAW vs CB

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:48

Lachen no offense maar echt moddies, jullie moeten echt eens flink om de tafel en duidelijkheid bij julliezelf krijgen. Want het is er beslist niet beter op geworden zo.

'Paint' it 'Black'



Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:29

Haha! meligerds. Haha!

Nou dat is het dus RK, volgens mij wordt een hoop daar zelf niet gesnapt. En dat geeft problemen. Eerst zelf alles duidelijk hebben, dan beginnen. Of op zijn minst openstaan voor zaken.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:48

Haha! bokt is hondsdol geworden. boktsdolheid Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:50

het banketstaaf handelen van sommige mods ook niet Heike. Ben het helemaal met je eens maar je moet het denk ik ook van de andere kant bekijken. En dat mis ik hier, de hand in eigen boezem kunnen steken. Dus sfeer creeeren gebeurd van beide kanten Knipoog

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:02

Ik snap best dat je dat vervelend vind, zou ik op zich ook hebben. Maar wat ik heel vervelend vind is dat er dingen gebeuren die gewoonweg niet door de beugel kunnen, en dat dan ook nog eens volop in de verdediging wordt geschoten. En dat terwijl mensen gewoonweg belachelijk worden gemaakt. En dan denk ik actie vraagt om reactie. En dan krijg je dus dit soort dingen.

Tuurlijk kan je het mensen niet altijd allemaal naar de zin maken, dat is onmogelijk, maar er is een verschil tussen iemand niet altijd de zin kunnen geven of daadwerkelijk onjuist met dingen omgaan.

Ik weet zeker dat als jullie op 1 lijn komen, de regels ook wat meer voor julliezelf in acht gaan nemen, het openlijk schoppen een stuk minder is. Ik voel me er niet schuldig aan, mijn incident heb ik geprobeerd achter de schermen op te lossen en dat is niet gelukt, en ik laat inderdaad niet alles over mijn kant gaan.

Maar ik denk echt dat het een stuk helpt wanneer jullie ook eens de hand in eigen boezem steken. En heus niet als het niet terecht is maar jullie kunnen er gewoonweg niet omheen dat er dingen fout gaan.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:14

Super Heike. Echt een goed idee!!!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:55

100% mee eens RK. Het is soms misschien een omweg maar het brengt zoveel meer duidelijkheid.

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 29 bezoekers