Reactie verwijderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:56

Veel te laat... Beter laat dan nooit, toch? Kan me best voorstellen dat een reactie verwijderd word en er 'pas' 2 uur later een bericht komt... Niet iedereen heeft zeeen van tijd om tekst en uitleg te geven...

En wat die duidelijk onderbouwde mening betreft... Ik kan ook een hele l*llige, botte, groffe, enz reactie goed onderbouwen hoor Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:04

Als iemand bij jouw reactie op het uitroeptekentje geklikt heeft... Denk niet dat ze dan het hele topic doorlezen.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:27

Als die uitleg echt vanwege dit topic gekomen is dan geef ik je toch gelijk...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:19

Heb trouwens net ff dat topic doorgelezen... Ik kan me eerlijk gezegt best voorstellen dat je reactie verwijderd is, gezien je eerste 2 reacties... Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 07:28

Ik heb die derde reactie niet gelezen, maar ik stond er idd ook van te kijken dat je eerste 2 reacties niet verwijderd waren... Als het eenzelfde toon was dan snap ik best dat die 3e verwijderd is (je geeft zelf al aan dat die netter was...).

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:56

Dorée schreef:
Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.


Mee eens... Daarom vind ik de opmerking 'dan hadden ze maar geen mod moeten worden' ook echt helemaal nergens op slaan...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:52

Fasel"]
[quote="Pervinco"][quote="Dorée schreef:
Anyway, je kunt niet van de mods verwachten dat ze 24/7 hun werk doen en al helemaal niet nu Bokt zo groot is.


Mee eens... Daarom vind ik de opmerking 'dan hadden ze maar geen mod moeten worden' ook echt helemaal nergens op slaan...
[/quote]

Maar was he tdan niet juist om die reden dat er meer mods aangesteld werden?
(...)
En op een forum van dit is een mod aanwezig gewoon een noodzaak vind ik.
[/quote]

Ik merk wel degelijk verschil tussen 'toen en nu', maar ik denk dat dat een discussie apart is. Het lijkt me iig logisch dat degene die het bericht verwijderd dit ook per pb (of wat dan ook) meld aan degene die het schreef, niet dat Mod A het bericht verwijderd en Mod B een verklaring aflegt. Als Mod A het verwijderd en die heeft toevallig haast... Sja. Heeft imo niets ermee te maken of ze wel of niet mod had moeten worden.

Wat je 2e opmerking betreft: ik denk dat er best mensen zijn die 'aanwezig' willen zijn als ze betaald worden... Dus... Wellicht is het een idee om een pot in het leven te roepen waaruit een mod betaald wordt, iedere Bokker stort verplicht 1 euro per maand...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:57

Sja, jij opent een topic met het feit dat je het niet eens bent met het verwijderen. Dan kun je er vergif op innemen dat er ook mensen reageren die dat bericht niet gelezen hebben. Om mezelf even als voorbeeld te nemen: ik heb je andere 2 reacties gelezen, en ik zie je reacties hier. RK zegt het overigens ook al:
Romkabouter schreef:
Ik zou zeggen, kijk ook eens kritisch naar jezelf.
Jouw woorden zijn ook niet altijd even zorgvuldig gekozen, maar dan voer jij als excuus dat dan de boodschap niet overkomt (zoals je eerder in dit topic zei). Maar wie ben jij om dat voor een ander te bepalen denk ik dan Verward
Kan best wezen dat jouw antwoord er nu door andere mensen staat, wellicht formuleren ze het anders... En als je het er niet mee eens bent, dan klik je toch lekker op het uitroepteken?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers