Persoonlijke aanvallen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Persoonlijke aanvallen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:00

Nou, ik ben dr klaar mee..
Gister in een groot topic mn mening gegeven, Ik ben niet op mn bekkie gevallen nooit geweest.. maar dat er dan ZULKE misselijkmakende walgelijke mensen zijn..
Je mag tegenwoordig niet meer anders denken dan de bokt-kudde? Want dan mogen ze je met je 10en komen aanvallen dat je wel dom zal zijn, een kind bent, een vooral ook een slechte moeder! Voor de mensen die zich nu vreselijk aangesproken voelen, bedenk eerst even WAAROM je je nu dan zo aangesproken voelt Knipoog
Ze mogen je gewoon pb tjes sturen met scheldwoorden erin.. En je helemaal de grond inboren? Mijn bokt fun is weg.. Ik heb mn profiel leeggehaald,
K weet best dat ik geen lieverd ben hoor, maar ik kan WEl mn fouten toegeven Knipoog

Misselijk wordt ik ervan..
Tuurlijk heeft een verhaal 2 kanten, Maar ik dacht toch dat je op bokt NIEt ersoonlijk mocht aanvallen? ik kan TEMMEN wat ik wil, nooit reactie op gehad.. Ik ben dr klaar mee.. Boos!

Maartje1990

Re: Persoonlijke aanvallen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:03

toch maar een topic gemaakt? Haha! geen aanval imo... Knipoog ging dit toevallig over dat alle mannen vreemd gaan topic?... heb daar namelijk een beetje wel gelezen.. maar afijn... ik zou me gewoon niet druk maken om die mensen... tjah.. helaas.. bokt is eigenlijk gewoon zoals in dat andere topic over dat pesten een afspiegeling van de maatschappij.. en de maatschappij is zo.. en bokt dus ook.. en soms loop je daar tegen aan, maar laat daardoor je boktpret niet drukken!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:03

Tsja, soms. Dan vertelt iemand iets wat die heeft meegemaakt en dat is dan gewoon grappig, maar dan gaan iemand meteen weer zo reageren : nou vind je dat normaal, ik vind het echt kinderachtig bla bla..

Ik heb ook alleen nog maar foto's in me profiel, toen ik er ooit wat persoonlijke dingen in had staan werd dat tegen me gebruikt Verward

Ik leef met je mee Ach gut

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:04

Ja die ja.. Nouja heb je helemaal gelijk in, maar de mod s ed. kunnen toch wel IETS meer moeite doen? ik ben niet de enige die het zat is namelijk..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:13

heel even hoor.......... je bent bijna een hele maand lid van bokt.......... zie ik net........

hmz

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:16

Ik denk dat het ook veel te maken heeft met hoe je jezelf doet overkomen op bokt.
Persoonlijk is Elma mij ook al een paar keer opgevallen,op een ietwat vreemde manier.
Ik heb verder niets tegen haar,maar sommige bokkers stralen op de één of andere manier iets uit. Nagelbijten / Gniffelen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:16

Wat straal ik uit dan, dat ik een mening heb? tja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:18

Ik ben het gedeeltelijk met je eens tivoli. Maar ze is wel door een grote groep belachelijk gemaakt en dat ging maar door en door. Dus ik kan mij Elma's reactie dan ook wel weer voorstellen. Het ging gewoon over de top.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:19

Als je TEMT en je wilt er een reactie op moet je wel het vinkje aanklikken dat je graag op de hoogte gehouden wordt. Iedere TEM wordt verder altijd gewoon behandeld. Wat je niet te horen zult krijgen is of, en zo ja welke sancties er volgen... Maar er wordt wel met alle TEMs iets gedaan Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:19

delerium schreef:
Als je TEMT en je wilt er een reactie op moet je wel het vinkje aanklikken dat je graag op de hoogte gehouden wordt. Iedere TEM wordt verder altijd gewoon behandeld. Wat je niet te horen zult krijgen is of, en zo ja welke sancties er volgen... Maar er wordt wel met alle TEMs iets gedaan Lachen

Ik heb altijd ja aangevinkt..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:20

Elma, ik heb ook een mening, en een behoorlijke ook.......... kunnen heel veel bokkers je vertellen....... en ik verdedig mijn mening ook met het mes tussen mijn tanden als het moet Lachen Kunnen ook veel bokkers je vertellen.......

maar het heeft geen zin om je gek te laten maken Lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:20

Elma_ schreef:

Je taalgebruik komt over van 'ik heb een mening, ik heb gelijk, ik dult geen tegenspraak en daar is de deur.'

Beetje cru gezegd.
Misschien dat dat komt doordat alles op internet harder overkomt, misschien ook niet. In ieder geval, heb geen idee hoe oud je bent maar met kinderen neem ik aan boven de 20, reageer wat rustiger en volwassener Knipoog

Heb het topic trouwens niet doorgelezen, 40 pagina's zijn mij vandaag wat teveel.

(je kan trouwens bij het gebruikerspanel zien of je tem is behandeld of niet)

Edit: quote toegevoegd gaat een beetje hard hiermet reageren Knipoog
Laatst bijgewerkt door Winged op 20-06-08 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:21

Maar klopt het dat jij een persoonlijke aanval vond dat iemand zei: lekker ook als je kinderen hebt? (correct me if i'm wrong!)
Vind ik namelijk wel vrij overdreven, zo vatte ik het helemaal niet op.. Maargoed.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:22

imd schreef:
Maar klopt het dat jij een persoonlijke aanval vond dat iemand zei: lekker ook als je kinderen hebt? (correct me if i'm wrong!)
Vind ik namelijk wel vrij overdreven, zo vatte ik het helemaal niet op.. Maargoed.

Nee, daar ging het niet over Knipoog
Ik heb het over het topic alle mannen gaan vreemd, en vooral ook over de pb's, die ik overigens ook getemd heb..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:23

A_lette schreef:
Elma_ schreef:

Je taalgebruik komt over van 'ik heb een mening, ik heb gelijk, ik dult geen tegenspraak en daar is de deur.'

Beetje cru gezegd.
Misschien dat dat komt doordat alles op internet harder overkomt, misschien ook niet. In ieder geval, heb geen idee hoe oud je bent maar met kinderen neem ik aan boven de 20, reageer wat rustiger en volwassener Knipoog

Heb het topic trouwens niet doorgelezen, 40 pagina's zijn mij vandaag wat teveel.

(je kan trouwens bij het gebruikerspanel zien of je tem is behandeld of niet)

Edit: quote toegevoegd gaat een beetje hard hiermet reageren Knipoog

Ik denk idd dat het via het internet harder overkomt.. maar ik val niemand persoonlijk aan, en ik ben idd erg fel.. Maar dan nog..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:24

Elma, je TeM's zijn van vanmiddag. In principe worden alle TeM's gesloten met een antwoord terug als jij dat aanvinkt, maar je kunt niet verwachten dat elke keer als je TeMt, je melding binnen een paar uur behandeld wordt.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:25

Zwartwitje schreef:
Elma, je TeM's zijn van vanmiddag. In principe worden alle TeM's gesloten met een antwoord terug als jij dat aanvinkt, maar je kunt niet verwachten dat elke keer als je TeMt, je melding binnen een paar uur gesloten wordt.

Oke, dan wacht ik geduldig af Haha!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:26

Tja, ik ken het ook. Mensen oordelen over iets in hun topic waar ze helemaal niets van afweten, gaan alleen uit van wat er te lezen valt. Hebben niks ervan gezien of nagevraagd. Ik zeg er wat van en vertel hoe het wel zit en vervolgens vallen ze met z'n allen aan. Triest toch....

Ze kunnen er gewoon niet tegen als ze terechtgesteld worden. En dan gaan ze je maar aanvallen. En dan vinden ze zichzelf ook nog geweldig grappig.
Laatst bijgewerkt door wwillemijn op 20-06-08 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:27

Maflinger: Dank.. Je snapt precies wat ik bedoel..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:28

Sorry maar ik merk nu in een aantal topics dat je alle aandacht helemaal naar jezelf toezuigt. Wees er allereerst bewust van dat er heel veel bokkers zijn en dat er op het openbare gedeelte genoeg ruimte moet zijn voor iedereen zijn mening, dus niet alleen die van jou. Ik weet niet precies wat er is gebeurd maar ik vind je erg overheersend overkomen.

Daarnaast zijn er zat bokkers die 't niet met mij eens zijn, daar krijg ik pb's van en m'n paard zou zwaar sielugh zijn. Bokt is maar een internetforum en je moet je vooral niks aantrekken van wat mensen van achter hun beeldscherm durven te zeggen. Het is veel makkelijker om iemand via internet af te zeiken, dus ik trek me er niks meer van aan.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:28

Goed dat je je mening geeft , je hebt even pb Knipoog

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:29

Jus_dOrange schreef:
Sorry maar ik merk nu in een aantal topics dat je alle aandacht helemaal naar jezelf toezuigt. Wees er allereerst bewust van dat er heel veel bokkers zijn en dat er op het openbare gedeelte genoeg ruimte moet zijn voor iedereen zijn mening, dus niet alleen die van jou. Ik weet niet precies wat er is gebeurd maar ik vind je erg overheersend overkomen.

Daarnaast zijn er zat bokkers die 't niet met mij eens zijn, daar krijg ik pb's van en m'n paard zou zwaar sielugh zijn. Bokt is maar een internetforum en je moet je vooral niks aantrekken van wat mensen van achter hun beeldscherm durven te zeggen. Het is veel makkelijker om iemand via internet af te zeiken, dus ik trek me er niks meer van aan.

vind ik wel meevallen.. vind het ook jammer dat je vind dat ik het maar moet pikken dat er zo gedaan wordt.. Maargoed, das jou mening Lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:29

Ik moet me soms ook inhouden om te reageren, dan vertelt iemand gewoon iets wat als grapje bedoeld was, en je wordt meteen voor kinderachtige gek verklaard omdat je zoiets gedaan hebt en ze lezen het weer anders dan het echt is. Ik had ooit mijn leeftijd en meerdere dingen erin gezet (in profiel), ik heb mijn pony en meerdere pony's zelf ingereden en dat zei ik dan maar dat kon dan zogenaamd ook niet omdat ik pas 14 ben dus mocht ik daar niets over zeggen Verward

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:30

Ik vind niet dat je je aangevallen moet voelen, er zijn genoeg kinderen met gescheiden ouders. En er zijn genoeg ouders die hun best doen om te zorgen dat dat nooit zo ver hoeft te komen. Daarom denk ik dat veel mensen jou reactie een beetje respectloos vinden. Omdat je zegt dat je vreemd gaan normaal vind

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:30

Pistasche schreef:
Ik moet me soms ook inhouden om te reageren, dan vertelt iemand gewoon iets wat als grapje bedoeld was, en je wordt meteen voor kinderachtige gek verklaard omdat je zoiets gedaan hebt en ze lezen het weer anders dan het echt is. Ik had ooit mijn leeftijd en meerdere dingen erin gezet (in profiel), ik heb mijn pony en meerdere pony's zelf ingereden en dat zei ik dan maar dat kon dan zogenaamd ook niet omdat ik pas 14 ben dus mocht ik daar niets over zeggen Verward

Nou idd! zelfde principe als ik mag niks zeggen want ik ben een kind (ik ben 20 maargoed) en ik ben nog niet zo lang op bokt.. ja dus??