te vroeg gezeurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

te vroeg gezeurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 19:27

jawel na een telefoontje met Bart geloof ik dat het nieuwe forum bokt een stuk nimbervriendelijker is geworden.
Bokt was verrot maar dat lag aan de firewall! jawel sinds ie uit is is bokt weer op normale snelheid!

Mijn muis dwaalt nog wel steeds af naar rechtsboven om een nieuw bericht te plaatsen (misschien een idee daar weer een knopje te maken)en ik weet ook nog steeds niet of ik die poll leuk vind maar voorlopig is er een boel ergernis bij mij weg.

Thanx bart en voor anderen die nog steeds problemen hebben kijk ook eens naar je firewall

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:31

jaaaaa KIM is bACK gelukkig dat het nu werkt want ik heb geenproblemen verder.

Hoe meer nuttige opmerking wij maken hoe meer Bart er aan kan doen Lovers .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 14:29

Nou dat probleem heb ik ook, de traagheid. Ben eigenlijk allang blij dat ik via thuis weer op Bokt kom, maar toch...

Vertel eens, wat heb je met je Firewall gedaan om Bokt sneller te krijgen? En wat je ermee gedaan hebt, heeft dat consequenties voor eventuele andere zaken???

Thanx Nimmie voor 't helpen Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 18:42

euh gewoon helemaal uit gezet....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 19:15

Mmm... firewall maakt bij mij niet uit (en zou eigenlijk ook niet uit moeten maken, ik wil dat ding er gewoon op hebben tegen ongewenste indringers!). Kleuren doen het inmiddels weer. Maar ik moet nog steeds om de haverklap opnieuw inloggen, en Explorer sluit de boel ook nog steeds de hele tijd af na foutmeldingen. Vaag...