Help, ook ik heb rare kleuren & foutmeldingen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Help, ook ik heb rare kleuren & foutmeldingen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 09:51

Ik heb nu hetzelfde als Kim!!!

Alleen komt het omdat ik net zelf mijn 'forum style' heb ingesteld op Silver (eens zien hoe dat eruit kwam te zien). Als ik nu naar mijn profiel ga, krijg ik een foutmelding, iets van een 'interne fout in IE, een van de schermen in Explorer wordt afgesloten'. Elke keer weer. Dus ik kan nu de stijl niet meer omzetten, ben nu gedoemd tot het wennen aan Silver... *snik*

BTW: die foutmelding krijg ik ook geregeld als ik meerdere Boktschermen open heb staan. Er staat dan trouwens steeds dat 'een van de schermen wordt afgesloten', alleen het scherm waar ik op dat moment in bezig ben verdwijnt dan. Alleen als er nog maar één scherm open staat, wordt Explorer helemaal afgesloten (logisch, want dat is dan het laatste scherm).

Vaaaaaag... en heel irritant. Kan vast wel verholpen worden, toch, Bart? *kijkt lief*

BTW: het topic van Kim is http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=33476, ik drukte per ongeluk op Post i.p.v. Reply en toen werd een nieuw onderwerp gestart. Had ff wat moeite met weer een nieuwe lay-out... Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 10:01

Hihi Karin van die foutjes leer je het meest. Zo gaat het mij ook. *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:40

en vanmiddag kom ik zonder in te loggen en bokt is weer blauw.. *happy*

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:39

bij mij is alles nu bruin!!
echt LELIJK!!!

hellup!!! Rolleyes