IEK, pagina aangepast!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:27

Mehghg, waar zijn mn foto's naartoe?
En waar is het 'gezellige'van bokt.nl???
De kleuren vind ik te ongezellig, sorry bart!
Verder wel leuk systeem voor kleurtjes enzo

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:32

vind het ook echt niets,

ja ik mag een week niet komen en je ziet al wat der gebeurt Extreme duivel Schijnheilig

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:48

Ik moet ook even wennen ....

Maar binnenkort zal alles wel weer vanzelf gaan...hoop ik Verward

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:01

Nee, geef mij maar het oude, gezellige bokt. Ik snap er nix van zo! Frusty Please Bart, kunnen we niet terug naar het 'gewone'?? Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen En waarom is ie eigenlijk aangepast?? Verward Ik schrok me rot toen ik bokt opende, ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk meer zo.. En ik ben gelukkig niet de enige Scheve mond\

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:10

Bart ik vind het dus ook helemaal nix. Ik kwam net online en schork me dood! Ik dacht.... Wat is dit in godsnaam nou weer!!

Ik wil het oude bokt weer terug..... Huilen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:33

Ik vind het allemaal best wel meevallen hoor!
Aan het begin toen ik net Bokt opende schrok ik wel even, maar het is echt ff wennen. Nu ben ik al een beetje gewend hoe het eruit ziet, maar nog niet precies hoe het werkt, maar dat komt allemaal nog wel mensen!

Over een tijdje zijn jullie hier weer allemaal aan gewend en dan is er niks meer aan de hand.

Misschien kunnen we wel gewoon de oude Boktkleuren hier krijgen? Dan lijkt het nog een klein beetje op de oude lay-out *LOL*

Ik vind het wel handig met het berichten plaatsen (heb verder nog niks geprobeerd), met die kleurtjes en alles. Lovers

Ik snap het probleem niet zo, maar misschien ben ik wel gewoon heel makkelijk met dit soort dingen Verward Okee, het is ff heel erg wennen. Maar het komt vast allemaal wel. Scheve mond\

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Ik vind het toch wel een beetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:37

Ja, ik vind het wel mooi geworden hoor, ik vind het duidelijker. Ik snap niet waarom jullie zo zitten te zeuren.
Het moet toch een keer vernieuwd worden?
Een site moet altijd een keer vernieuwd worden, anders wordt het na een jaar ofzo saai.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:55

Tja, lekker makkelijk om te zeggen dat het 'niks' is en te roepen dat je de oude situatie terug wil maar dat is natuurlijk niet echt heel erg constructief.

Zeg liever wat er dan niet bevalt, wat er onduidelijk is en wat je niet kan vinden.
l
De kleuren zijn inderdaad wat veranderd, er zijn een paar knoppen bijgekomen maar verder zijn er echt geen schokkende verschillen hoor. Je hebt nog steeds 2 grote knoppen voor reageren en nieuw topic, je hebt nog steeds forums, topics, paginas en gebruikers.

Kritiek vind ik best, graag zelfs maar probeer het een beetje constructief te houden.. Geef aan wat je dan precies tegen staat.

BTW toen Hotmail een paar maanden geleden de layout veranderde had je exact dezelfde discussie. Ik ben vraag me af hoeveel mensen er nu zouden gaan klagen als ze nu terug zouden gaan naar de oude layout. Vraag me ook heel hard af of er uberhaupt iemand gestopt is met het gebruiken van Hotmail toen die nieuwe layout er kwam...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:56

Ik vind het eerlijk gezegd ook niks. Ziet er veel minder gezellig en vertrouwd uit. Sorry, maar dit is mijn mening!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:03

Het ziet er gewoon veels te druk uit, niet rustig voor het oog en daarmee onoverzichtelijk. Kermis vind ik het en sorry maar het ziet er goedkoop uit, de oude lay out had tenminse nog stijl

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:10

Hoi,
ik vraag me af hoe je nu een foto op bokt kan zetten en hoe je die moet uploaden.
Komen de foto's in je profiel nog terug, wat er staat er nog maar een..
Sandra
:\\

Flus
Berichten: 85
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:32

Extreme duivel VRESELIJK!!!!! Boos! [/quote]

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:19

Tja, ik vind het ook niet mooi maar smaken verschillen natuurlijk! Je kan bijna het bericht niet meer zien staan!! Maja...gewoon worden zeker. Scheve mond\

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:23

ik vindt het fantastisch
Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:24

nee,ik vindt het ook niet echt..... eerder wat Misselijk maar misschien komt dat meer doordat het eerst nog ff wennen is. Maar ik vindt het een beetje erg fel,en ook wat onoverzichtelijk
liever de oude...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:35

Ik ivnd er ook geen reet aan hoor!
Geef mij ouwe bokt maar weer
terug want hier snap ik niets van Boos!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

De kleur is een beetje raar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:55

Ik vind de kleur niet mooi, een beetje flets.
En idd het lijkt allemaal een beetje goedkoop...en dat engels is ook niet alles, maar verder is er niet zoveel mis mee hoor }> [/list]

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:35

ik schrok me dood zeg!
maargoed, na een half uur kl*te ben ik dan eindelijk ingelog! Clown
Kreeg steeds error!
maargoed...
Ik vind dat het er wel flitsend er uit ziet, TE flitsend,... BEETjE ongebruiksvriendelijk! Maareh WEBMASTER, allemaal prachtig gemaakt, alleen waarom allemaal in het engels?
maargoed, kan weer 10 jaar mee!
Haha!

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

[b]SCHRIKKEN[/b]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:41

Nou was wel schrikken....
en een heel gedoe om in te loggen!
ennuh... wel wennen hoor
Maargoed,t ype dit berichtje nu al voor de zoveelste x... dus hou het nu maar kort!
Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:42

ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal nixz!!! Misselijk echt vreselijk... veel te licht... vond de opude bokt leuker Huilen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 21:15

Bart, jij vroeg ons wat er mis mee was. Nou, ik kom voor geen meter ingelogd, dwz dat ik elk half uur opnieuw in moet loggen, terwijl ik heb ingevoerd dat ik standaard elke keer ingelogd wil worden. Verder snap ik geen bal van al die Engelse afkortingen, want ik ben niet computertechnisch ingesteld. Verder vind ik het raar dat dit bericht verplaatst is. Is daar misschien uitleg voor??? Ik bedoelde dit bericht niet om kritiek te leveren, maar om te vragen waarom het ineens veranderd moest worden, zonder vooraf aangegeven berichtje.

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:21

Ik vind het mooi en best wel overzichtelijk! (behalve subsilver dat is yuk; maar wel heel handig voor de bokkers op't werk Haha! )

Anders is daarom niet direct slechter...Er mogen dan nog wat bugs inzitten maar dit is dan ook maar een nog niet uitgebrachte versie van phpBB. En ik dacht dat de bedoeling van zo'n testversie is dat door feedback van gebruikers de bugs eruit gehaald worden. Linux is ook zo tot stand gekomen. Geef het nog wat tijd, mensen...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:27

hmm.... ja..... ik zit er nu voor de 2e keer op en het valt eigenlijk best wel mee.... nie huile.....

maar Bart... waarom moest het eigenlijk veranderd worden als ik vragen mag?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 22:48

Waarom? Eeh, heb je een uurtje?

Echt heel veel redenen. Komt er voor het grootste deel op neer dat main developer van phpBB1 er op een regenachtige zondagmiddag aan begonnen is zonder veel nadenken Lachen

Hierna is alles constant uitgebreid en is er aan de basis niet veel veranderd (omdat dat bijna niet meer te doen was)..

Uiteindelijk werd de code dus nogal een zooitje. Het werkte wel maar het was totaal inflexibel, wazig, niet super secure en moeilijk aan te passen.

phpBB2 is een volledige rewrite van de software die een heeeeeel stuk helderder en modulairder is opgezet. Op zich merken jullie daar helemaal niets van.. Voordeel voor mij (als developer) is dat het nu erg eenvoudig is het systeem uit te breiden of te veranderen. Verder hebben we nu templates waarmee je in een handomdraai het complete uiterlijk van het forum aan kan passen (bij de vorige versie was dat compleet onmogelijk).

Dat waren de belangrijkste redenen er zijn er echter nog veeeeeel meer Haha! We gaan in iedergeval niet meer terug naar phpBB1, misschien komt er nog wel een template die er uit ziet als phpBB1.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:02

Ik vond de oude bokt ook leuker, gezelliger en bovendien nog sneller ook!
Maar ja, t zal de vooruitgang wel zijn... Verward