Oude info uit m'n profiel ineens weer terug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Oude info uit m'n profiel ineens weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:43

Ik heb een tijdje geleden alle informatie uit m'n profiel verwijderd omdat er iemand was die me lastigviel en heel erg persoonlijk werd.
Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag ineens weer al m'n oude info terug in m'n profiel staan...

Op zich geen probleem hoor, want het vervelende figuur is inmiddels ergens anders aan het vervelen, maar ik vind het toch wel een beetje vreemd....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:45

En ik vind dit nog veel vreemder.. Ik heb de database van Bokt gebruikt zoals ie er vanacht om 1 uur 's nachts uit zag.. Snap dit niet helemaal (helemaal niet). Ik ga er naar kijken. Vreeeeemd.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:57

Lieve iedereen (is mijn stopzin de laatste tijd, ofzo). Ik snap dit niet.
Ik heb hier net een reactie neergezet en die is verwijderd ofzo? Of komt dat ergens anders door Verward

Maar ik zei dus, dat het er bij mij nu ook allemaal staat, maar dat ik er niks aan kan veranderen bij Profiel Bewerken. Foto's doen het niet, smilies ook niet.

Nouja zal wel. Haha!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:03

ik kan het mis hebben spirit, maar bedoel je het stukje wat je geplaatst hebt bij profiel veranderen? Daar staat nl zoiets ook.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:28

Nu snap ik ff niet helemaal wat je bedoelt Lis?

Als ik bovenin het menu op Profiel klik, kan ik mijn Persoonlijke Info en Info over mijn paarden niet veranderen, want dat staat daar niet tussen (om dat te veranderen). Maar als je onderaan een bericht van mij klikt zie je wel die info staan die ik ooit heb ingevuld.
Dat kan je niet bewerken, tenminste toen ik dat vorige bericht schreef niet, misschien is het intussen veranderd ofzo?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:34

Spirit schreef:
Lieve iedereen (is mijn stopzin de laatste tijd, ofzo). Ik snap dit niet.
Ik heb hier net een reactie neergezet en die is verwijderd ofzo? Of komt dat ergens anders door Verward

Maar ik zei dus, dat het er bij mij nu ook allemaal staat, maar dat ik er niks aan kan veranderen bij Profiel Bewerken. Foto's doen het niet, smilies ook niet.

Nouja zal wel. Haha!


jij zegt dat je hier zoiets geplaatst hebt maar dat het verwijderd is. Ik denk dat je niet in dit topic dat bericht geplaatst hebt maar in het topic; profiel veranderen. Dat je nu dus denkt dat het verwijderd is, maar dat je je in werkelijkheid vergist in het topic.
sorry, beetje moeilijk uitgelegd misschien. Enneh.. misschien heb ik het mis, wat betreft je verdwenen bericht, maar ik heb dat zelf wel eens, dan plaats ik een reactie en als ik later dat topic door lees is mijn reactie weg.. maar dat is niet zo, ik zit dan gewoon in een topic wat er erg op lijkt. Snap je het nog??
dus vandaar dat ik dacht dat je je misschien vergist. maar nogmaals, ik kan het mis hebben, hoor

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:56

BTW Sonja, ik heb even gekeken maar op de oude site staat precies dezelfde info hoor..

Lijkt erop dat je het dus toch niet verwijderd hebt? Of later hebt terug gezet? Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 08:38

Hmmm...vreemd...toevallig heb ik door de clinic 9 december laatst nog even in Sonja's profiel geneusd op de oude site en er stond zoals Sonja zegt eigenlijk helemaal geen informatie in... Verward Maar nu wel dus...ga ik toch weer even kijken... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 11:30

Nee Bart, ik ben zo'n vreselijke doos met computers dat ik het niet eens terug had kunnen zetten.... Ik had het echt weggegooid; gewoon alles gedeleted en daarna opnieuw opgeslagen dus....

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:06

ik denk dat er dan iets verkeerds is gegaan bij mij slaat die het ook niet altijd op hoor..!!!!
maar wat ik wel erri vind is dat ik eerst altijd me foto's uploade bij bokt en daar dan die code's van heb van me foto's en die code's worden nu niet meer gebruikt dus in me profiekl staan nu geen foto's alleen maar code's *GRR* Boos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:44

lis"]
[quote="Spirit schreef:
Lieve iedereen (is mijn stopzin de laatste tijd, ofzo). Ik snap dit niet.
Ik heb hier net een reactie neergezet en die is verwijderd ofzo? Of komt dat ergens anders door Verward

Maar ik zei dus, dat het er bij mij nu ook allemaal staat, maar dat ik er niks aan kan veranderen bij Profiel Bewerken. Foto's doen het niet, smilies ook niet.

Nouja zal wel. Haha!


jij zegt dat je hier zoiets geplaatst hebt maar dat het verwijderd is. Ik denk dat je niet in dit topic dat bericht geplaatst hebt maar in het topic; profiel veranderen. Dat je nu dus denkt dat het verwijderd is, maar dat je je in werkelijkheid vergist in het topic.
[/quote]

Ohh ja, ik snap het wel, maar hier had ik ook zo'n soort reactie geplaatst *LOL*

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 19:47

Citaat:
Spirit schreef:
Nu snap ik ff niet helemaal wat je bedoelt Lis?

Als ik bovenin het menu op Profiel klik, kan ik mijn Persoonlijke Info en Info over mijn paarden niet veranderen, want dat staat daar niet tussen (om dat te veranderen). Maar als je onderaan een bericht van mij klikt zie je wel die info staan die ik ooit heb ingevuld.
Dat kan je niet bewerken, tenminste toen ik dat vorige bericht schreef niet, misschien is het intussen veranderd ofzo?

heb t niet helemaal goed gelezen dus misschien staat t antwoord er al bij, maar ik kan dat gedeelte van mijn profiel dus ook niet wijzigen terwijl ik er heeeeel graag mijn nieuwe foto's in wil plaatsen Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 09:58

Ik heb hier ook al een probleempje mee dat ik de tekst in mijn profiel niet meer kan wijzigen. Het wordt onderhand al zo oud en ik wilde de links eraf halen, maar ja, waar doe ik dat nou? Waar kan ik mijn tekst van persoonlijke info en het paard wijzigen?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:12

vlieg schreef:
heb t niet helemaal goed gelezen dus misschien staat t antwoord er al bij, maar ik kan dat gedeelte van mijn profiel dus ook niet wijzigen terwijl ik er heeeeel graag mijn nieuwe foto's in wil plaatsen Boos!


Juist! *LOL* Dat bedoel ik. Het stukje van Mijn persoonlijke info en Info over mijn paarden kan je (nog) niet veranderen in je profiel.