filmpje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:29

Technoboy schreef:
bij mij doet ie wel.


(gelijk popups en reclame Misselijk)


Als jij zo heerlijk kan zeiken. Waarom zet je dan niet eens even een knappe ftp op waar iedereen kan uploaden?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:35

Technoboy schreef:
ja whahaa en ik lekker voor de kosten opdraaien.

bovendien wordt er toch niks nuttigs naar ge-upload dan.

Nou zeur dan ook eens niet zo! En als jij de dingen die de gebruikers hier "niet nuttig" vind waarom zit je hier dan? En die "trekker" uit jouw profiel is nuttig? Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:40

Technoboy schreef:
je begrijpt me verkeerd.

'waarom zou ik bakken met geld gaan betalen voor plaatjes en troep' Verward


Ik wil je niet eens begrijpen want ik zou helemaal gek worden van dat gezeik en die mulitpersoonlijkheid Haha!

Als je al een ftp hebt kost het je niets extra's om mensen er op te laten uploaden. Doe ik ook al een tijdje Knipoog

Citaat:
en die trekker uit me profiel staat niet op mijn ftp.

Dus je loopt te zeiken dat mensen bij jou geen "troep" mogelijk uploaden? MAAR je doet het zelf wel bij anderen? OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:46

Technoboy"]
[quote]Als je al een ftp hebt kost het je niets extra's om mensen er op te laten uploaden. Doe ik ook al een tijdje
[/quote]

meeste gratis aanbieders geven niet meer dan 50 mb
[/quote]

Weet je hoeveel je daar al op kwijt kunt? En heb je wel eens van het fenoneem Webserver gehoord?

[quote="Technoboy schreef:
Citaat:
Dus je loopt te zeiken dat mensen bij jou geen "troep" mogelijk uploaden? MAAR je doet het zelf wel bij anderen


ooit gehoord van: "plaatje zoeken op google, url kopieren, plakken in profiel, klaar"

wat nou "ik uploaden bij anderen"




Als je zo loopt te zeuren over de troep van anderen, waarom zet je dat plaatje dan niet bij jezelf neer en plaats het dan hier op bokt?
Trouwens niet erg netjes dat plaatje neer te zetten zonder de bron te vermelden in je profiel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers