Hoe krijg ik een plaatjein mij profiel???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:42

Ryanne schreef:
READ THE F*CKING MANUAL

Misschien kunnen we het een beetje netjes houden?
Niet iedereen is even bekend met het fenomeen internet Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!



Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:47

En jij kent haar zo goed dat je dat kunt bepalen Verward

Ik denk dat jij 5 jaar geleden hier ook nog wel moeite mee had gehad Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:53

Ryanne schreef:
5 jaar geleden was internet nog niet iets dagelijks. En waren er nog geen FAQ's in overvloed.

Voor jou niet, voor mij bijvoorbeeld wel Lachen

Citaat:
Nu nog haar verstand.

Zo kan ie wel weer Scheve mond

Is het zo moeilijk om iemand vriendelijk te bejegenen als ze slechts jarenlange ervaring missen en een beetje hulp nodig hebben?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:11

Ryanne schreef:
Ik heb een hekel aan politiek correct gedrag, wat jij nu vertoont.

Dat is niet politiek correct, dat is gewoon sociaal Lachen

Citaat:
En dat is geen gebrek aan ervaring, dat noem ik gewoon een probleem met je ogen en verstand. Lachen

Laten we hopen dat mensen er niet zo over denken als jij eens een vraag hebt Knipoog
Iemand die dom is, heeft dus volgens jou geen recht op hulp Verward

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:44

Ryanne schreef:
Overigens heb ik ook wel eens domme vragen gesteld hier, omdat ik geen zin had om te lezen. Maar toen kon ik het echt nergens vinden.

Domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden Knipoog
Ben je toen afgezeken dat je lui was of ben je toen gewoon geholpen?

Citaat:
Maar dat denk ik dus niet.

Je sugereert het wel:
Citaat:
dat noem ik gewoon een probleem met je ogen en verstand.


Waar ik heen wil is: Waarom zou je iemand die je niet kent (toch?)meteen afblaffen dat ze de FAQ maar moet lezen (wat ze misschien al lang gedaan heeft, misschien ook niet) als ze iets niet weet. Als je wilt dat iemand de FAQ leest, kun je ook gewoon neerzetten dat de beter de FAQ even kan lezen i.p.v. jouw botte opmerking. Dat is wel zo vriendelijk, onvriendelijkheid is er al genoeg in de wereld dacht ik zo Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 12:38

Ik weet wel dat RTFM een populaire uitdrukking is hoor Knipoog
Het blijft een nogal botte uitspraak en zeker in dit topic in deze context. Ik wou je er op wijzen dat dat ook wel anders kan en tekst harder over kan komen dan gesproken woord, wat je er mee doet is verder jouw zaak Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lyona en 6 bezoekers