Bemiddelaar; nieuwe functie op bokt !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toxotes
Berichten: 42
Geregistreerd: 01-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:23

Mediation is ín, dat kende ik al in het bedrijfsleven.. maar dat het al nodig is op dit paardenforum, dat geeft mij te denken. Dan is er m.i. blijkbaar zoveel aan de hand dat één mediator dat menselijkerwijs niet op kan lossen.

Persoonlijk vind ik dat het beheer zich dan nóg een schakel verder weg opstelt van de gebruikers van dit forum dan nodig zou moeten zijn.



Toxotes
Berichten: 42
Geregistreerd: 01-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 02:49

[edit:BartVB]Mega quote verwijderd[/edit]

Modeverschijnsel is jouw term, niet de mijne. Ik vind het heel vriendelijk dat je nogmaals uitlegt wat een mediator doet.

Een jaar of 2 op de planning zeg je.. Bokt bestaat sinds begin 2001 dus dan begrijp ik niet dat Sterre eerst mod moest worden en daarna mediation-medewerker. Of de planning loopt enorm achter.

Ik begrijp heel goed dat er problemen zijn, maar wat gaat mediation in dit geval opleveren, is Sterre dan iemand met een opleiding daarvoor? Want mediation vereist een behoorlijke opleiding tot mediator. Dat is niet iets wat je er zo even tussen neus en lippen bij doet, ook niet op het niveau van een prachtig forum zoals Bokt.

Waarom nou één persoon ertussen zetten (de mediator) ipv een groepje forumgangers waarvan je weet dat ze hun wijsheid en objectiviteit aan kunnen wenden om Bokt-beheer en Bokt-gebruikers wat nader tot elkaar kunnen brengen. Die gebruikers zijn er, ongetwijfeld weet jij dat ook.

Ik zie dit hele gebeuren als een noodsprong.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers