Reeel bedrag voor upload service?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:28

Ik heb hier weinig verstand van en voor pryzen moet je helemaal niet bij me zijn, ik merk het wel hoe duur het word.
Lijkt me wel een goed idee want heb een paar dagen geleden foto's geupload en doen het nu al weer niet Boos!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 02:08

Ik had er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan maar sinds een paar maanden komt het steeds vaker ter sprake dat Bart alles uit zijn eigen zak betaald.
Ik vind dat echt heel erg knap en begrijp werkelijk niet waar hij het vandaan haalt (wil het ook niet weten ook) maar idd. om Bokt (en daarmee uiteraard de knip van Bart) te steunen vind ik het een ontzettend goed aanbod.
Ok, ik heb een upload die gratis is en tot nu toe blijft deze het nog steeds doen, maar is deze site even uit de lucht is het alweer anders.
Een Bokt upload was er eerder ook al en dat werkte (voor zover ik mij kan herinneren) perfect.
Met een upload op bokt zelf ben je er zeker van dat je foto's blijven staan en ik vind dat daar best wat tegenover mag staan, je bent het tenslotte niet verplicht.
Zo'n groot forum waar zo ontzettend veel gebruikers plezier van hebben, dat kan je echt niet door 1 persoon laten betalen terwijl wij er allemaal volop gebruik van maken. Stel nou dat Bart ineens denkt ja daaaaaag Bokkers, ik ga lekker wat anders doen.....wat dan? Ik persoonlijk heb dan een groot afkick probleem Haha!

Er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid om een donatie te doen maar ik persoonlijk vind dat niet echt handig, voor Bart is het maar afwachten wat er binnen komt en voor een donateur is het al snel zo van: ik heb volgens mij net nog wat gegeven..... zo gaat dat bij mij in ieder geval wel dus een vast bedrag wat jaarlijks (of maandelijks, dat liever eigenlijk) terug keert is voor persoontjes als mij beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:01

Ik ben zeker bereid om voor een Bokt-upload te betalen, puur omdat ik verwacht, dat dat beter gaat, dan met al die andere gratis uploaders. Ben met vele bezig geweest, maar het werkt nauwelijks, en ik erger me er enorm aan.
Die bewerkingsknoppies zoals ze hier genoemd worden staan mij ook zeer aan. Eehm, draaien, verkleinen, een ©-tekentje zou ook erg fijn zijn, en er werd nog wat genoemd, maar wat weet ik niet meer. Wel moet het gebruikersvriendelijk zijn, zelfs voor de ergste dozen, de slimmerikken, gebruiken hun eigen progjes maar Knipoog
Verder ben ik ook wel aardig wat bereid te betalen. Omdat zoals vermeld, Bart erg veel betaald, wil er niet aan denken hoeveel, maar ik vind het logisch dat wij Bokkers daaraan meebetalen. Dus ga eens rekenen, en doe een voorstel Lachen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:07

Maya schreef:
Dus ga eens rekenen, en doe een voorstel Lachen


OK dan!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:16

Ik betaal nu €9,95 per jaar voor een uploadservice die niet werkt. Erg fijn dus. De volgende upload wilde $19,95 per jaar hebben maar daarvoor moet ik met creditcard betalen. Vind ik ook niks.

Ik zou denk ik niet meer dan €2.50 willen betalen per maand, dan zit je namelijk jaarlijks al op €30,- wat best flink is voor een paar fotootjes..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:18

Ik heb trouwens nog een ideetje voor je feature pakket.
Als je je abonneert op een topic dat je dan geen mailtje maar een PB krijgt, vind ik een stuk makkelijker als mijn email openen.
Of misschien de keuze om te kiezen tussen mail of PB.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:11

Hou het dan maar op keuze... Vind de mail ideaal, ik word gek als ik iedere keer pb's krijg... Plus dat ik dan mijn hele overizicht tussen "persoonlijke pb's" en "automatische pb's" kwijt ben...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:31

betaal je alleen voor het uploaden als je dit wilt...
of betaal je er ook voor om bokt te gebruiken...?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:49

e_l_m_o schreef:
betaal je alleen voor het uploaden als je dit wilt...
of betaal je er ook voor om bokt te gebruiken...?


Nee hoor Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:58

Kayla"]
[quote="e_l_m_o schreef:
betaal je alleen voor het uploaden als je dit wilt...
of betaal je er ook voor om bokt te gebruiken...?


Nee hoor Haha!
[/quote]

Altijd fijn, 2 vragen met hetzelfde antwoord beantwoorden Knipoog

Elmo: je betaald voor de uploadservice, niet voor het gebruik van Bokt...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:00

ik dacht al!
want als ik moet betalen voor bokt, zit ik er echt niet meer voor mijn plezier, maar gelukkig is het niet zo!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:57

nja ik wil best een bedrag over maken voor bokt, maar wil dat niet maandelijks doen, liever gewoon in 1 keer, dan is t er gewoon af en klaar, hoef ik me niet meer druk te maken over: ja maar deze maand gaat dit eraf en dat etc etc...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:04

Ikben voor een keuze van maandelijks en jaarlijks, ik maak het dus liever per maand over (kleinere bedragen Lachen )...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:31

Ik ook (maandelijks dus Haha! )

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:25

ik liever per kwartaal ofzo, ik ben veel te slordig om iedere maand wat over te maken...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 14:46

Per maand gaat waarschijnlijk niet echt een optie worden. Dat geeft echt massa's aan administratie, al helemaal voor die paar euro per maand per gebruiker. Het zal eerder per kwartaal/half jaar/jaar worden. Maar misschien dat het ook wel per maand kan bij de mensen die Way2Pay of Wallie hebben. Ook maar eens informeren naar incasso's e.d. bij de bank.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:50

weet niet of je bij de Rabo zit Bart?
Ik zag dat ik via mijn internetbankieren bij mijn gewone rekening iets met incasso's kan.
Ik heb er niet naar gekeken omdat ik dat niet nodig heb.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 15:06

Ik zat bij de (#*&@#(*#(*& Rabo. Ben overgestapt naar de ABN-AMRO, mijn zakelijke spul liep daar al Lachen
Binnenkort maar eens langs gaan.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:09

ah ok, hou mijn mond al Knipoog
Ik heb overigens geen problemen met de Rabo.
Met de ABN AMRO eerder maar dat was een fout van hen in ons voordeel.
Bij de ABN loopt onze hypotheek. (bestaande uit twee delen). De ene hypotheek schreven ze netjes af maar de ander niet. Op zich niet erg maar nu moesten we in 1 x van een half jaar betalen. Hadden we wel, maar toch slordig.
Zakelijk gaan we binnenkort (Nu écht) ervaring mee krijgen Knipoog (we weten nog niet welke bank).

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:13

pmarena schreef:
Ik denk ook dat je het meer moet zien als een bokt-steun-betaling ,
wij hebben met z'n allen plezier van dit forum en Bart betaald zich blauw als ik zo die kosten hoor Bloos!

.


Ik ga maar niet berekenen wat paardrijden mij op jaarbasis kost. Ieder zijn hobby.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:28

Maar paardrijden doe je voor je eigen plezier, Bart heeft Bokt voor ons, en jouw, plezier...

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:29

Na een uitvoerige pb van Bart is mij al wat meer bekend over het hoe en waarom. Knipoog

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:26

Het lijkt mij wel wat ik zou dan voor 100 mb wel die 2,50 willen betalen en dan per half jaar ofzo

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:22

misschien inderdaad een keuze laten tussen kwartaal, haljaar of jaarlijks betalen. Betaal persoonlijk liever jaarlijks. Wel misschien per pb dan een herinnering sturen zodat we het niet vergeten te betalen natuurlijk.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:56

Het nadeel van jaarlijks betalen lijkt mij dat stel dat je het niet meer naar je zin hebt op bokt, en dat je (bijna) nooit meer komt, je toch betaald heb voor een jaar.
Daarom zou ik liever per kwartaal betalen.