Statjes Moddieschap

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:14

Denk je niet dat ook deze verkiezing dan voor discussie gaat zorgen als blijkt dat BartVB toch aan nummer twee de voorkeur heeft gegeven i.p.v. nummer 1?
Heel verstandig dat er geen resultaten bekend worden gemaakt...ik denk dat we het gewoon moeten afwachten tot het tweede gedeelte bekend wordt gemaakt.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:19

Ik denk dat we dat allemaal zijn. Maar soms is het beter om niet alles te weten...al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Haha!

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:37

Goed zo....

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:44

CGJ12 schreef:
Het is net Idols.
Allemaal maar SMS-sen en dan stiekum achter de schermen de uitslagen manipuleren zeker..............
Saddam Hussein kreeg ook 99.9% van de stemmen..........


Ik zie Bokt als wat anders dan de besturing van een land. En Idols...je bent hartstikke geschift als je daaraan vrijwillig meedoet.

En als de keus is tussen het manipuleren van de uitslagen en de stekker trekken uit bokt, dan kies ik - en ik denk een heleboel met mij - voor het manipuleren van de uitslagen. Lips are sealed

Bokt is namelijk geen democratie. Net zo min als je een bedrijf democratisch kunt leiden zonder er een puinhoop van de maken. Take it or leave it. Ik vond het heel fijn dat we een suggestie mochten maken. Het ligt aan het bestuur wat ze daarmee doen. En misschien zou je er van staan te kijken hoe zeer ze de suggesties hebben gevolgd. Maar zie het maar als een sollicitatie naar een baan. Je zult nooit weten waarom jij nu net niet degene was waar ze voor zijn gegaan. En als je de winnaar bent in een sollicitatieprocedure zal je wel wat anders aan je hoofd hebben dan je te bekommeren waarom jij wel, en de ander het niet geworden zijn.

En wat Saddam Hussein betreft: misschien kreeg hij wel 99.9% van de stemmen? Bij gebrek aan concurrentie? Haha! Hoe wil je weten of daar daadwerkelijk de uitslagen bij zijn vervalst?

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:59

Ligt eraan hoe je de statjes wilt maken. Als iedereen die op bokt is aangemeld als volwaardig beschouwd wordt, weet ik dat er een heel klein percentage heeft meegedaan, daar is geen statje voor nodig. Haha!

Dus waar leg je de grens. Hoeveel berichten moet iemand hebben geplaatst om mee te tellen in het statje?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:04

Bij jouw niet, maar ik bespeur hier alweer een haard voor nieuwe discussies. Niet doen dus.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:12

Sta er eigenlijk van te kijken dat rijtechnisch bovenaanstaat. Had eigenlijk een ander (paardengerelateerd) forum verwacht Lips are sealed
Algemeen op plaats twee verbaasd me dan minder.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:02

Moet de inhoud van het forum dat gemodereerd wordt dan wat uitmaken? Als men elkaar loopt af te maken en onheus loopt te behandelen op het-maakt-niet-uit-wat-voor-forum hoort daar ingegrepen te worden. Mijn bescheiden mening.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mmajar en 7 bezoekers