'Discussie' over moderatie FA

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:31

Yootha schreef:
Adriana behoort niet tot het ene FA kliekje.


Hier kan ik het helaas niet mee eens zijn
Als je haar berichten leest lijkt ze toch echt wel tot een bepaald kliekje behoren en het lijkt me ook geen toeval dat ze voor een bepaalde bokker clinics organiseerde.



ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:35

Pipo schreef:
Want ik weet zo niet een andere keuze als moddie bij FA, jullie wel?


Volgens jou was er gewoon geen andere keuze en hebben ze daarom voor Adriana gekozen. Verward

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:39

Lovely schreef:
Joshua, om dat soort kliekvorming uberhaupt tegen te gaan, was een andere aanpak of andere keuze misschien veel beter geweest? Verschillende meningen zullen er altijd zijn op het forum denk ik hoor Lachen. Je moet alleen niet via je moderators partij gaan kiezen voor het een of het ander, maar dat is dan weer mijn mening.


Hier ben ik het dus helemaal mee eens

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:59

Pipo schreef:
Zo negatief bedoel ik het absoluut niet! Ik heb nagedacht over wie er eventueel voor het Modschap in aanmerking komt op FA. Helaas kwam ik tot de conclusie dat niemand dat kwam. Adriana is in mijn ogen een van de weinige mensen die objectief kan blijven denken ondanks ze persoonlijke voorkeuren heeft. Daarnaast studeert ze opvoedkunde Haha!:D Das ook niet slecht voor een moddie op FA Haha!:D:D Ze zal het nodig hebben!

Maar laten we nou eerst gewoon eens kijken hoe het gaat!


Dat is jouw mening maar als nu blijkt dat er best een hoop mensen denken dat ze niet objectief is? Dan is het toch allesbehalve slim om zo iemand als mod aan te stellen?
Of je moet willen dat een kliek nog maar op FA post? Want dat lijkt me dan gaan gebeuren.
Persoonlijk heb ik nog liever iemand die totaal geen verstand heeft van fokkerij dan iemand die in het verleden keer op keer heeft aangegeven wel partijdig te zijn.

Verder denk ik dat we weinig keuze hebben dan eerst kijken hoe het gaat.
Maar ik zou Adriana toch echt liever op een ander forum als mod zien.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:21

greetje schreef:
Ja en dan kun je lezen dat Adriana zeer veel verstand heeft van fokkerijzaken en het ook altijd goed beargumenteerd Sarabande. Jeugd heeft toekomst en dat gaat zeker bij Adriana op.


Het gaat er niet om of ze wel of geen verstand heeft van fokkerijzaken en ook niet of ze wel of niet jeudig is.
Het gaat erom dat ze in het verleden herhaaldelijk heeft bewezen bijzonder partijdig te zijn en daar voel ik me niet lekker bij.
Ik denk dat ze een goede mod zou zijn maar dan op een ander forum.

Ik denk niet dat het verstandig is als je een mod op een forum zet waarbij meerdere mensen vraagtekens zetten en die daardoor eerst de kans moet krijgen om zicht te bewijzen. Ik denk dat daar gewoon iemand moet komen die niet partijdig is en dat in het verleden ook niet is geweest.
Zeker op FA is dat van groot belang, zo leuk is het sfeertje over het algemeen daar niet!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:27

Maya schreef:
Kunnen wij, als bokkers, niet eerst eens gaan kijken, hoe ze als mod is, ze is koud een paar uur mod. En nu wordt wel betwijfeld of ze wel een goede is... Ik ken haar niet, ik kom nauwelijks op [FA] Maar hey, geef haar eens een kans?


Waarschijnlijk doordat je nauwelijk op FA komt begrijp je ook niet wat bedoeld wordt.
Er wordt niet voor niet getwijfeld toch? Dat heeft een reden en die reden is dat ze heeft aangetoond alles behalve onpartijdig te zijn.
En ik vind wel dat mensen mogen aangeven dat ze er geen lekker gevoel bij hebben.
Bokken doe ik namelijk inderdaad voor mijn plezier en dat plezier wil ik graag houden!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-03-04 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:28

joshua schreef:
Fokkerij is een beladen iets en brengt emotie met zich mee.


Juist daarom zou er gekozen moeten worden voor een mod die niet zo duidelijk partij had genomen in deze hele discussie.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:33

Maya schreef:
Zou je dan ooit wel een onpartijdige mod voor FA kunnen vinden? Blijkbaar niet... dus moet er geroeid worden met de riemen die er zijn Lachen


Vast wel! Toen Joost aangesteld werd had ook niemand problemen.

En als het een kwestie van 'roeien met de riemen die je hebt' is, doe mij dan maar iemand met minder verstand van fokken maar die wel onpartijdig is. Dan wordt de keuze al heel wat ruimer!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:35

Pipo schreef:

Daar bedoel je jezelf toch niet mee of wel Verward


He bah, wat een rotopmerking weer. Laten we hier niet alsjeblieft ook gaan beginnen en dit soort rotzooi beperken tot FA.
Als ze zichzelf bedoelde zei ze dat wel!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:58

Het is absoluut niet mijn bedoeling om Adriana te kwetsen. Mocht ik dat wel gedaan hebben mijn excuses daarvoor.
Ik heb alleen aangegeven dat ik gezien het verleden geen lekker gevoel heb met haar als mod en dat ik haar wel degelijk graag als mod zie maar dan op een ander forum

Maar als het de bedoeling is dat je pas je mening mag geven als jullie daar om vragen dan is mij dat duidelijk.
Dan is deze hele discussie volkomen zinloos dus.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:14

greetje schreef:
Ja Bart en als er eentje uit het andere kamp gekozen was dan was het ook een probleem. Adriana is leergierig en gemotiveerd en verdient een kans. (Bedankt Pipo voor je uitleg Knipoog )


Daarom wil iedereen dus juist graag een neutraal iemand
En leergierige en gemotiveerde mensen zijn er heel veel op Bokt volgens mij!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:19

Nee niet uit het modteam gooien. Een ander forum geven om te modereren zou toch ook een goede optie zijn?

En als je niet wilt dat we hierover discusseren kun je ook gewoon een slotje plaatsen hoor, die macht heb jij Knipoog

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:28

BartVB schreef:
Eeeh, hoezo laat dit zien dat Adriana FA verdeelt Verward


Alleen al het feit dat er hier al dezelfde discussies (met de bekende onschuldige steken onder water) dreigen te onstaan laat al zien dat jullie keuze FA nog verder verdeelt.
Dat jullie daar verder niets mee willen doen is jullie keuze. Ik hoop alleen dat het een niet nog grotere puinzooi wordt daar.
Maar ik vrees het ergste Huilen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:30

Maya schreef:
Maar die is er geweest, in het verleden, zullen we nu eens naar de toekomst kijken?.


Is geweest? Was dat maar waar!
In bijna elk topic wat wordt opgestart daar komt er wel weer iemand met die discussie aan. Om ziek van te worden.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:31

BartVB schreef:
Wat ik net al naar iemand ander PBde: Die kampen en de rotzooi op FA worden niet veroorzaakt door het modteam of het beheer maar puur en alleen door de gebruikers die er zitten Lachen

'nuff said Haha!

OK dan!
En nu even na gaan denken Bart !!!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers