Krijg mailtje terug, dat ik spam stuur....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Krijg mailtje terug, dat ik spam stuur....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 15:56

Heb een Hotmailadres en ik krijg dus regelmatig van die mailtjes van Undelivered Mail ofzo, dat ie dat mailtje niet kon verzenden omdat het adres waar het naar toe moest niet bestaat. Maar dat is dus spam, dat zijn van diezelfde mailtjes die ik ook vaak krijg, van een onbekend iemand en dan staat er iets van 'Is this yours?' en dan een bijlage erbij. Gooi ze altijd weg, maar ik stuur dus blijkbaar ook spam... Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Verward

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 15:59

petraaken schreef:
nieuwe viruskiller installeren kan helpen ofwel een firewalle installeren.


Heb een firewall en update ook regelmatig mn virusscan...

Balen dat ik er dus nix aan kan doen, kreeg wel laatst een mail terug dat in 1 van de mails die ik had gestuurd (die ik dus niet zelf verstuurd heb zegmaar) een virus zat.... Gelijk mn virusscan eroverheen gegooid, nix gevonden... Verward

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 16:00

BartVB schreef:
Niets.
Je stuurt geen spam, de spammers sturen spam met valse 'from' adressen. Bijvoorbeeld jou adres. Ik krijg dat soort mails ook zeer regelmatig. Doe je niets aan Scheve mond


oliebol, vind het zelf ook niet leuk dat ik dat krijg dus ook niet dat ik andere mensen ermee opzadel, maar daar kan ik dus nix aan doen, das balen...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 16:05

BartVB schreef:
Kreeg er in de afgelopen 5 minuten weer twee binnen. Dat soort meuk weggooien is een enorm automatisme geworden Knipoog
Gaat dit keer om spam naar allemaal adressen bij yahoo.co.kr vanaf kjkjlkllkkkbvv@vanbragt.com Scheve mond


Kan je niet instellen dat dat naar je ongewenste post gaat eigenlijk? Dat ging het normaal wel en eens in de zoveel tijd leegde ik die map dan, maar dit soort mails gaan dus gewoon naar mn Postvak In... Of moet ik dan een heel streng filter instellen ofzo.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 16:24

BartVB schreef:
Geen idee. Hotmail zuigt naar mijn bescheiden mening Lachen Ik gebruik het dan ook niet.
Een flink deel van de mail die Bokt verstuurd (activatiemails bij het aanmelden b.v.) gaat ook naar die 'ongewenste post' toe. Ben dus niet zo onder de indruk van dat filter van hotmail.


Hahaha ben het wel met je eens ja, zo af en toe.... Scheve mond

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 16:27

Lovely schreef:
Het filter werkt wel heel erg goed hoor. Maar als je bart@bokt.nl of webmaster@bokt.nl niet in je contactpersonen hebt staan, dan verdwijnt een mailtje van *die dus* automatisch in het niets. Als je het zwaarste filter aan hebt staan, dan kun je alleen mails ontvangen van contactpersonen namelijk.


Die heb ik niet ingesteld, heb geloof ik het middelste filter, maar dan nog blijven die berichten toch een tijdje in je Ongewenste Post staan voordat ze verwijderd worden?

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers