Krijg mailtje terug, dat ik spam stuur....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Krijg mailtje terug, dat ik spam stuur....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:56

Heb een Hotmailadres en ik krijg dus regelmatig van die mailtjes van Undelivered Mail ofzo, dat ie dat mailtje niet kon verzenden omdat het adres waar het naar toe moest niet bestaat. Maar dat is dus spam, dat zijn van diezelfde mailtjes die ik ook vaak krijg, van een onbekend iemand en dan staat er iets van 'Is this yours?' en dan een bijlage erbij. Gooi ze altijd weg, maar ik stuur dus blijkbaar ook spam... Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:57

Niets.
Je stuurt geen spam, de spammers sturen spam met valse 'from' adressen. Bijvoorbeeld jou adres. Ik krijg dat soort mails ook zeer regelmatig. Doe je niets aan Scheve mond

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:57

nieuwe viruskiller installeren kan helpen ofwel een firewalle installeren.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:59

Virusscanners en personal firewalls gaan hier echt niet aan helpen Lachen

AM -> FZ

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:59

petraaken schreef:
nieuwe viruskiller installeren kan helpen ofwel een firewalle installeren.


Heb een firewall en update ook regelmatig mn virusscan...

Balen dat ik er dus nix aan kan doen, kreeg wel laatst een mail terug dat in 1 van de mails die ik had gestuurd (die ik dus niet zelf verstuurd heb zegmaar) een virus zat.... Gelijk mn virusscan eroverheen gegooid, nix gevonden... Verward

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:00

BartVB schreef:
Niets.
Je stuurt geen spam, de spammers sturen spam met valse 'from' adressen. Bijvoorbeeld jou adres. Ik krijg dat soort mails ook zeer regelmatig. Doe je niets aan Scheve mond


oliebol, vind het zelf ook niet leuk dat ik dat krijg dus ook niet dat ik andere mensen ermee opzadel, maar daar kan ik dus nix aan doen, das balen...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:03

Kreeg er in de afgelopen 5 minuten weer twee binnen. Dat soort meuk weggooien is een enorm automatisme geworden Knipoog
Gaat dit keer om spam naar allemaal adressen bij yahoo.co.kr vanaf kjkjlkllkkkbvv@vanbragt.com Scheve mond

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:05

BartVB schreef:
Kreeg er in de afgelopen 5 minuten weer twee binnen. Dat soort meuk weggooien is een enorm automatisme geworden Knipoog
Gaat dit keer om spam naar allemaal adressen bij yahoo.co.kr vanaf kjkjlkllkkkbvv@vanbragt.com Scheve mond


Kan je niet instellen dat dat naar je ongewenste post gaat eigenlijk? Dat ging het normaal wel en eens in de zoveel tijd leegde ik die map dan, maar dit soort mails gaan dus gewoon naar mn Postvak In... Of moet ik dan een heel streng filter instellen ofzo.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:08

Geen idee. Hotmail zuigt naar mijn bescheiden mening Lachen Ik gebruik het dan ook niet.
Een flink deel van de mail die Bokt verstuurd (activatiemails bij het aanmelden b.v.) gaat ook naar die 'ongewenste post' toe. Ben dus niet zo onder de indruk van dat filter van hotmail.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:24

BartVB schreef:
Geen idee. Hotmail zuigt naar mijn bescheiden mening Lachen Ik gebruik het dan ook niet.
Een flink deel van de mail die Bokt verstuurd (activatiemails bij het aanmelden b.v.) gaat ook naar die 'ongewenste post' toe. Ben dus niet zo onder de indruk van dat filter van hotmail.


Hahaha ben het wel met je eens ja, zo af en toe.... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:26

Het filter werkt wel heel erg goed hoor. Maar als je bart@bokt.nl of webmaster@bokt.nl niet in je contactpersonen hebt staan, dan verdwijnt een mailtje van *die dus* automatisch in het niets. Als je het zwaarste filter aan hebt staan, dan kun je alleen mails ontvangen van contactpersonen namelijk.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 17:27

Lovely schreef:
Het filter werkt wel heel erg goed hoor. Maar als je bart@bokt.nl of webmaster@bokt.nl niet in je contactpersonen hebt staan, dan verdwijnt een mailtje van *die dus* automatisch in het niets. Als je het zwaarste filter aan hebt staan, dan kun je alleen mails ontvangen van contactpersonen namelijk.


Die heb ik niet ingesteld, heb geloof ik het middelste filter, maar dan nog blijven die berichten toch een tijdje in je Ongewenste Post staan voordat ze verwijderd worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:31

Dat zou kunnen *Tamara*, dat weet ik zo gauw niet, want eigenlijk kijk ik er nooit in Haha!.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:33

Ja daar blijven ze een tijdje staan, voor het geval er wat tussen zit dat toch belangrijk is Knipoog. Dan is het niet helemaal verdwenen Lachen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:37

Ik krijg nu zo ongeveer 2 x per uur een virus binnen Haha!. Jawel, het Netsky virus. Gelukkig gebruik ik nu sinds een paar dagen Thunderbird en dat bevalt prima. Vist de spam eruit, je kunt het trainen en is ook een stuk veiliger mbt virussen. In combi met mijn NIS 2004 uiteraard.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:45

ik krijg via lycos 2 virussen per dag binnen, tot nu toe nog niets van bokt gelukkig Lachen op hotmail weet ik niet, ik doe iedere dag mn ongewenste post weg dus Tong uitsteken die blijft trouwens 7 dagen staan als je er niets mee doet.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:25

Krijg ik dus ook. Zo van: Je hebt mij spam gestuurd, kijk in het vervolg uit wat je doet! (dan in het engels)
Doe je niets tegen Scheve mond Gewoon weggooien.