Geen bewegende plaatjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Geen bewegende plaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 14:27

We hebben 2 computers, en op een bewegen de plaatjes normaal (teninste die horen te bewegen), en op de ander (zit ik nu achter) niet. Ik begrijp het niet, want ze zijn verder precies gelijk, beide xp, voorzover ik weet zelfe instellingen enzo...
op dit moment beweegt alleen dit smilie de rest allemaal niet. en ook bewegende avatars enzo zie ik vaak niet (dan zie ik alleen het eerste plaatje).
heeft iemand misschien een oplossing? omdat ik steeds alleen het eerste plaatje van de smilie zie, zijn Lachen Cheese! Party!! Muziek! Hyper! Wow! allemaal gelijk aan elkaar Scheve mond

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:29

Extra > Internet-Opties > Geavanceerd > Scroll naar beneden naar 'Multimedia', en vink 'Animaties afspelen' aan Vork

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 14:36

die staat aan... heb je misschien nog andere ideeen? al was dit misschien de meest logische Knipoog

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:40

Misschien de tijdelijke internet bestanden wegmikken?

Extra --> Internetopties --> Bestanden verwijderen

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:44

Yessy schreef:
die staat aan... heb je misschien nog andere ideeen? al was dit misschien de meest logische Knipoog


Nee, deze oplossing was ook maar gestolen van een eerder antwoord dat ik nog onthouden had Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 14:54

nu doet alles het weer Lachen ik heb even norton cleansweep eroverheen gedaan, er was 175 MB aan nutteloze bestanden. en 160 cookies waarvan ik er 159 heb verwijderd (alleen bokt niet Tong uitsteken). en nu werkt alles weer Haha!