Bart, HTML?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Bart, HTML?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 01:19

Bart, ik heb mijn profiel opgezet onder FrontPage. Ik heb het daarna gecopieerd in HTML en paste in mijn profiel. Mijn foto's doen het helaas niet en ik vroeg me af wat er verkeerd is gegaan. Werkt HTML op Bokt?[/img]

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 08:45

Ik krijg een soort beveiligingswaarschuwing als ik naar jouw profiel ga? Zo'n popupje met zo'n geel driehoekje met een uitroepteken erin Verward En dan een nieuw schermpje voor een inlognaam en wachtwoord?

Volgens mij moet je gewoon net als je berichten schrijft, zo ook je profiel in elkaar zetten. Dat doet iedereen geloof ik, toch Verward HTML mag toch maar in beperkte mate dacht ik..

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 10:47

HTML werkt volgens mij niet (geheel) op Bokt, Bij HTML werk je nl met < en >, terwijl Bokt [ en ] gebruikt voor de tags. Ik krijg overigens dezelfde error, wsn op die foto...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:03

Op bokt zelf in berichten werkt een deel van html wel. In je profiel echter niet Lachen. Bovendien, het is geen error, het is een beveiligingscertificaat... maar niet erg handig iig Tong uitsteken.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 00:18

Ik heb de foto van mijn eigen site genomen. Hmmm, weet niet echt wat er aan de hand is. Ik heb de foto van mijn profiel af genomen en zal proberen het anders te doen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:52

Maar foto's kun je toch ook gewoon met de BB code in je profiel zetten?
[img][/img]

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:29

Ik ben hier ook eens een hele tijd mee bezig geweest, wilde iframes ed in het profiel plaatsen.

Hier zou een simpele oplossing voor zijn: genaamd 50 euro tnv BartVB Tong uitsteken