Iets gemist? Mesthoop weg?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Iets gemist? Mesthoop weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:48

Misschien een heel domme vraag, misschien is 'ie al wel een jaar weg ofzo, maar ik kom er dus nu ineens achter....

Zocht een onderwerp waar het er gisteren fel aantoe ging, maar nu is het weg. Dus ik wou even kijken of 'ie om een of andere reden richting Mesthoop was gegaan, maar nu ben ik ook de mesthoop kwijt....

Verward

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:50

eeuwig jammer idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:04

Ik keek er niet vaak op, maar soms was je ineens een topic kwijt, en kon je 'm daar terugvinden. Kon je ook even kijken WAAROM iets weg was.
Nu is het ineens weg, terwijl het een onderwerp was wat gisteren een aantal Bokkers heel persoonlijk heeft aangegrepen en herinneringen heeft opgerakeld.
Ik heb het ernstige vermoeden dat ik niet de enige was die gisteravond koppijn had; ik leidt het zelf terug naar herinneringen die gisteren ineens weer veel verser bleken te zijn dan ik zelf verwacht had.

Waarom is de mesthoop weg dan?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:15

goeie morgen sonja, waar heb jij de afgelopen maand(en) gezeten???? Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:16


DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:51

Overigens is het wel policy dat als een item naar de Mesthoop gaat de link op het oude forum blijft staan. EA is hier een uitzondering op.
Maar uitzonderingen bevestigen de regel Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:30

waar je geen reet aan hebt omdat je het topic niet meer kan lezen.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:32

Meestal weet iedereen wel het verloop in het topic en is de reden dus wel te raden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:33

Awel, nu wil ik dus weten waar het over gaat en dat gaat dus niet meer. Zonde, niet nieuwsgierig hoor Haha!

Voel me buitengesloten Huilen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:34

Haha volgens mij hebben wij op hetzelfde onbewoonde eiland gezeten Sonja Verward Knipoog Ik lees het nu ook pas vol verbazing Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:34

Sugarmiss schreef:
Meestal weet iedereen wel het verloop in het topic en is de reden dus wel te raden Lachen
dan kan je wel 90% van alle topics op bokt verplaatsen naar de MH.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:40

Dit slaat natuurlijk weer nergens op en is puur weer stemmingmakerij.

Als een topic gesloten wordt en in het forum kan blijven staan wordt er een reactie van de Mod toegevoegd met de reden.
Is het item c.q. de reacties werkelijk tegen de regels dan wordt het topic verplaatst naar MH.
Degenen die in het topic hebben meegedaan c.q. hebben meegelezen weten dan veelal de reden van verplaatsing wel, zeker als ze hier ook nog een UN/OW voor hebben gekregen.

Voor de 'sensatie-zoekers' is het misschien jammer dat eea dan niet meer na te lezen is, maar ik geloof niet dat dat de bedoeling van Bokt is.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:46

wat jij opgeeft om MH te sluiten is geen goed argument. dat heeft niets met stemmingmakerij te maken. maar dat is natuurlijk wel een makkelijke manier om er onder uit te komen.

als jij de MH ziet als een bron van kwaad dan zie ik je logica, maar ik zie er ook een hoop positieve dingen in.

geschiedenis is openbaar, zodat we ervan kunnen leren. zo hetzelfde met de MH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:49

MH kan nooit de bron van het kwaad zijn, de bron ligt duidelijk elders en is het forum slechts een plek om te uiten. Er is een hele wereld om inspiratie op te doen, buiten MH en zelfs buiten bokt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:45

O het valt mee zie ik, ik lig slechts anderhalve maand achter. Ik ken wel mensen die verder achterlopen Haha!

Heb er even snel naar gekeken en zie er totaal geen nut van in. De link blijft achter en als je er op klikt krijg je de melding dat het topic naar het moderatorforum is verplaatst? Daar heb je toch niks aan? Dan kan ik het toch niet meer lezen?

Dus als ik een goed topic heb, maar het wordt op pagina 14 (bij wijze van) verziekt door iemand die grof doet of of topic gaat, dan mogen we het hele topic meteen helemaal niet meer lezen?

Slechts 1 conclusie van mijn kant mogelijk:
Stom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:51

Citaat:
Voor de 'sensatie-zoekers' is het misschien jammer dat eea dan niet meer na te lezen is, maar ik geloof niet dat dat de bedoeling van Bokt is.


Zo zou je het kunnen noemen. Ben graag op de hoogte. Als ik niet altijd 'aanwezig' kan zijn om mezelf op de hoogte te houden, wil ik de keuze hebben na te kunnen lezen. Nu dat niet meer kan, maak je selecties op bokt. Diegenen die 'erbij' waren en 'diegene die er niet 'bij' waren. Dus voor de insiders kan er verder geborduurd worden met subtiele verwijzingen. Bokt kweekt dus selectieve groepjes en is dus niet meer openbaar.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:51

Bij het voorbeeld van Sonja zou het topic gewoon op slot gezet worden en blijven staan in het forum waar het al stond. De onderwerpen die vroeger naar de MH gingen krijgen nu een slotje en blijven op het forum staan (en zijn dus nog steeds na te lezen voor iedereen).

Topics die voorheen sowieso werden verwijderd (ook niet op de MH werden gezet) zoals bijv. hele racistische topics worden nu ook verwijderd.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:58

Sonja schreef:
Dus als ik een goed topic heb, maar het wordt op pagina 14 (bij wijze van) verziekt door iemand die grof doet of of topic gaat, dan mogen we het hele topic meteen helemaal niet meer lezen? .

Als jij (of een ander) vindt dat het topic verziekt wordt dan is daar de TeM-knop voor.
Reacties kunnen gesplit worden (naar MH) en er wordt een 'svp on-topic' oid reactie door een Mod geplaatst.
Als dit niet helpt (niet alle Bokkers luisteren braaf naar de Mod's Haha!) rest ons vaak niets anders dan rigoureuzere aktie.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:03

Tja ik ben het er ook niet mee eens. Ik kwam graag een keer op de mesthoop om te kijken hoe het met een topic was agfelopen als ik misschien een paar dagen afwezig was geweest. Je weet dan niet waar het gebleven is en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een topic ben tegen gekomen waar een link van de moderator in stond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:08

Dat komt doordat wij zo lief zijn dat er niks meer verwijderd hoeft te worden denk ik Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:23

Ik vind het ook onzin, vind het altijd erg fijn iets na te lezen wat is verwijderd, en nu mis je gewoon hele tpics

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:16

ik vind het ook jammer dat het weg is, als je je daar zou aanmelden kon je het betreffende topic ook gewoon nalezen. kan er in de link dan niet gezet worden dat die op de mesthoop staat ofzo?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 02:03

Het is erg jammer dat er veel verwijderd word. Erg onnodige posts kan ik me in vinden, maar complete topics is erg jammer dat die gewoon helemaal verdwijnen..

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:48

Die is al een tijdje weg idd Knipoog
Vond het ook wel jammer, daar kon je evt. dingen nog nalezen ofzo!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:24

Volgens mij is toch een heel groot gedeelte van bokt er niet mee eens.

Ik ook niet ik mist het echt. Jammer dat er niet is overlegt of tie weg moest...