In de gaten houden, hoe groot....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

In de gaten houden, hoe groot....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 15:22

Ik zie het alweer gebeuren, RP is harstikke leuk en gezellig, maar weinig origineel.
Er was een topic, hoe groot is jou haflinger.
Dit wordt gevolgd door hoe groot is jou arabier.
Krijgen we straks natuurlijk weer hoe groot is jou shire/shet/NF/welsh/Fjord/tinker, etc etc etc



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 16:38

nop, maar dan krijg je straks weer het zelfde als met de verkiezingen, dat de hele eerste pagina vol staat met topics in dezelfde trand. Terwijl er al tig topics geweest zijn met hoe hoog is jou paardje (in het algemeen)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 19:40

SuperPepeijn"]
[quote="MrMagic schreef:
En je bent niet verplicht het te lezen, laat staan reageren Knipoog
of je eraan te ergeren. Knipoog

laatst hoorde ik van iemand dat op de paardenfora "het meeste al gezegd is". en tja, misschien is dat ook wel zo. kan je je druk om maken, maar daar heb je alleen jezelf maar mee.

kijk eens in de spiegel stef, want jouw posting op algemeen laatst was ook niet al te fraai.
[/quote]

Wat laat jij je gruwelijk kennen zeg.....
Omdat je toevallig een man bent mag ik geen tekst plaatsen over mannen?

En blondjes grappen mogen allemaal wel?
Ik ben zelf (officieel) blond, en lach er net zo hard om mee.
Snap trouwens totaal niet wat de relatie van het topic "mannen" is met dit topic.....
Het gaat niet om niet fraai zijn, het gaat erom dat straks weer heel de 1e pagina van RP vol staat met hoe groot is jou ..... (ras dus Haha!)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 21:29

Tis geen grap, tis gewoon een songtekst van een schitterend nummer. heb ik ook gezegd.
Stond niet voor niets onder: Was getekend: Milady de Winter....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 21:41

tja nouja, meningen verschillen. So be it....
Ik blijf vinden dat je jezelf ontzettend laat kennen om je zo op te naaien over een songtekst, maarja, waardeloos off topic, dus, let it be

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 21:49

weer niet mee eens,. maar laat maar hangen anders blijven we waardeloos off topic gaan (nee, ben niet uitgeluld Haha!)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 22:13

Ok, fine with me....
Pot verwijt de ketel kan je dan ook op jezelf zetten, aangezien jij ook niet verplicht was het topic mannen te lezen, laat staan erin te reageren.
Dit is 1 topic.
RP is een leuk forum, maar zoals ik eerder zei, weinig origineel.
Diverse topics worden ondergesneeuwd, eerst door de verkiezingen, straks (bijv) door hoe groot is jou ras, wat voor kleur is jou NF, etc etc.
Terwijl we dit soort topics al tig keer in het algemeen hebben gehad. Daarbij is veel van dat soort info ook uit de profielen te halen.
Ik laat mezelf niet ontzettend opnaaien, tis alleen iets waarvan ik zoiets heb van jongens, let er op, anders moeten ze straks weer allemaal slotjes gaan plaatsen.
Daarbij voegt het IMO weinig toe. (aangezien het al tig keer geweest is)
Dat het topic Mannen voor jou niets toevoegd, dat is je goed recht, maar er zijn er ook zat die het wel leuk vonden, die het nr kennen, en die het net als ik een stiergoed nr vinden.
Er worden tig topics geplaatst met songteksten die men mooi vind, en dan zou mijn topic ineens niet mogen?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 22:35

Niet komisch genoeg voor KH

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 00:00

SuperPepeijn schreef:
ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, als stef erover via pb in conclaaf wilt, dan mag dat. overigens zie ik niet in waarom dit offtopic is, het gaat hier toch over niet gewenste topics?


Vind ik niet nodig. Jij jou mening, ik de mijne.
SNap nog steeds niet wat het bewuste topic op AM met dit topic te maken heeft, en dat is het laatste wat ik er (hier) over zeg


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers