Weghalen van topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Weghalen van topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 19:25

Misschien een vervelende vraag. Maar als er een topic wordt weggehaald kan er dan niet een melding voor in dep laats komen dat ie weg is? Ik reageer op iets en ben geinteresseerd in de afloop en vervolgens zoek ik me een ongeluk. Ik vind dat erg vervelend.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:28

Mag ik dan misschien vragen wat "dep" is??

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:34

lol, een typfoutje Knipoog in de plaats Knipoog

Ann

Berichten: 13318
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:55


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:13

Ja dat topic ken ik wel. Ik weet ook wel waarom er topics naar MH gaan of naar FZ maar als ik actief was in een topic vind ik het fijn er niet meer naar te hoeven zoeken. Reden zal me dan een biet zijn. Zolang ik me niet een ongeluk zoek.

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 00:26

Ik heb je ge-PB't Haha!

Ann

Berichten: 13318
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 08:07

Bovenstaande link gaat niet over topics die naar de MH gaan, maar over topics die verdwijnen en waar geen melding van wordt gemaakt, dezelfde vraag die jij dus stelde, Fasel Lachen
Apple, waarom geen antwoord in dit topic, maar via PB Verward

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:15

Grapje van Apple?
Fasel, wil jij even rapporteren?

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:13

Geen grapje hoor Lachen. Het gaat in dit geval over een topic waarin nogal wat niet te controleren beschuldigingen aan een bepaald adres werden geplaatst door een belanghebbende. Dit door iemand waarvan dit de eerste post op Bokt was.
Een dergelijk topic wordt integraal verwijderd en niet naar de Mesthoop verplaatst.

Ann

Berichten: 13318
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:23

Was er niet overeen gekomen dat er melding van wordt gemaakt als er dergelijke topics "verdwijnen" Verward

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:31

Voor zover ik weet niet Haha!. Ik kan me zo voorstellen dat dit wel gebeurd bij een topic dat al enige tijd loopt, met veel deelnemers. In dit specifieke geval heeft het topic nog geen uur op Bokt gestaan en waren er 3 deelnemers. 2 daarvan hebben al terugkoppeling via TeM gehad. Alleen Fasel heeft geen persoonlijke terugkoppeling gehad.
Heb met haar afgesproken dat ik in het vervolg haar ook even een PB stuur.

Ann

Berichten: 13318
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:14

Je hebt gelijk, Apple, ik wil te snel Haha!

BartVB schreef:
Maar goed. Misschien is het idd handig dat we de verplaats+slotter strategie veranderen. Een van de opties is dat we geslotterde topics helemaal onderaan de pagina zetten in de lijst met topics (viewforum.php), dat zou de MH al voor een erg groot deel overbodig maken, de topics zijn dan al voor een groot deel uit beeld en staan niet meer zo enorm centraal zodat iedereen daar even de ramptoerist kan spelen Knipoog

Verder kunnen we dan de MH een gesloten forum maken waar alleen de enorme zut heen verplaatst wordt + de topics die idd niemand meer hoeft te lezen (topics met persoonlijke gegevens, laster, etc). Eventueel kan het dan zo gemaakt worden dat je een melding ziet dat het topic naar de MH verplaatst is als je op de achtergebleven link van dat topic klikt.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:34

Apple schreef:
Geen grapje hoor Lachen. Het gaat in dit geval over een topic waarin nogal wat niet te controleren beschuldigingen aan een bepaald adres werden geplaatst door een belanghebbende. Dit door iemand waarvan dit de eerste post op Bokt was.
Een dergelijk topic wordt integraal verwijderd en niet naar de Mesthoop verplaatst.


Maar het ging toch helemaal niet om de inhoud?
Alleen om het onnodig zoeken naar de link.
Als die was blijven staan (optie Haha! ) met de
vermelding 'verwijderd', dan was Fasel tevreden
geweest, toch?
En had ze evt./desgewenst bij TeM kunnen informeren
naar het waarom?
Nou ja, wordt aan gewerkt, begrijp ik. Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:42

Apple schreef:
Voor zover ik weet niet Haha!. Ik kan me zo voorstellen dat dit wel gebeurd bij een topic dat al enige tijd loopt, met veel deelnemers. In dit specifieke geval heeft het topic nog geen uur op Bokt gestaan en waren er 3 deelnemers. 2 daarvan hebben al terugkoppeling via TeM gehad. Alleen Fasel heeft geen persoonlijke terugkoppeling gehad.
Heb met haar afgesproken dat ik in het vervolg haar ook even een PB stuur.
Ik heb anders wel in dat topic gereageerd en weet ook van niets.
Ik mis trouwens wel meer topics, ik was vorige week posts op HAW aan het doorlopen en toen was ik mijn post kwijt welke ik in een topic over 1 van phiabink haar paarden had gezet. Die staat ook niet op mesthoop en het was best een groot topic volgens mij.

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:14

Bloos!. Sorry Sjuim.

Ik weet overigens zelf niets van het topic op HAW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:20

[Tip voor mod:] je kunt een [] vakje aankruizen dat zegt "laat link achter op oude forum". Als je daar nou eens een V in zet, dan scheelt dat een hoop vragen.
[/einde tips voor mods, vraag maar aan een andere mod]

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:26

Je hebt gelijk Lov Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:31

De keuze is vrij simpel, of je tikt dat vakje aan, zodat iedereen weet hoe of wat. Of je stuurt iedereen in dat topic een pb.