Suggestie: apart forum 'overige diersoorten'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Suggestie: apart forum 'overige diersoorten'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 21:25

De titel van het topic zegt denk ik al wat ik bedoel, maar ik zal het nog een beetje toelichten. Er staan in 'Algemeen' altijd een hoop topics over honden, katten en andere (huis)diersoorten. Genoeg voor een apart forum voor dit soort dingen! Dus... (hint hint)

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:38

Lijkt me niet zo'n slim plan. Want er zijn al aparte forums voor katten en voor honden. Dit is een paardenforum..
Bovendien, als je er hier aan zou gaan beginnen, komt er misschien ooit een honden ITP, en een DoW (shows van honden enzo) en ga zo maar door. Ik denk dat het zo goed is.
Heb ook geen klachten over de honden/katten/vogel/cavia topics.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 23:05

Heb ook geen klachten, vind het juist erg leuk! Dat er genoeg honden/katten/konijnen etc forums zijn weet ik, maar veel bokkers hebben naast paarden ook andere huisdieren...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:41

Ben het met Rainie eens, dit is een paardenforum dus....
De topics over honden en katten mogen best en ik vindt ze op algemeen goed staan, daar plaats je toch alles wat niets met paarden te maken heeft.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 01:00


Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 08:03

Ik ben het ook met Rainie eens, dit is een paardenforum, er staat wel andere dingen op zoals jeugdhonk enz dat vind ik wel altijd kei leuk maar een echt honden of katten forum hoeft er voor mij niet bij

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:32

Ben het eigenlijk ook met Rainie eens. Omdat je anders teveel nieuwe forums krijgt. En dat is denk ik ook niet echt de bedoeling. Lachen
Maar er komen soms best veel topic's over dieren maar dan op Algemeen, en ik vind dat dat eigenlijk zo wel moet blijven. Zo is het toch ook overzichtelijk? Want dieren horen gewoon bij Algemeen. Lachen