Hoe gaat het met het "ronselen" van adverteerders?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Hoe gaat het met het "ronselen" van adverteerders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 08:17

Omdat er de laatste tijd weinig nieuwe reclamebanners bijkomen, ben ik benieuwd hoe het nu gaat met het "ronselen" van nieuwe adverteerders Lachen

Is het noodzakelijk om weer een Boktveiling te organiseren of zijn er voldoende inkomsten door de banners?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:00

Op het moment zijn er geen inkomsten op Bokt Scheve mond Niet echt handig voor mijn bankrekening maar helemaal mijn eigen schuld.

Mijn prioriteit ligt voornamelijk bij het afronden van mijn opleiding (zorgen dat ik kan gaan afstuderen) en een aantal betaalde projecten die redelijk wat tijd in beslag nemen. Daarnaast nog een aantal andere verplichtingen die tijd op slokken en natuurlijk het standaard Bokt gebeuren. Modereren (hoewel dat voor mij gelukkig (flink) minder is geworden sinds TeM!), systeembeheer, zorgen dat servers blijven draaien of weer draaien, bugfixes, ontwikkeling van phpBB 2.2, etc.

Ook zijn er redelijk wat plannen voor extra mogelijkheden op Bokt die flink wat uitzoektijd vragen, de administratie moet bijgehouden worden, etc, etc. Daarnaast zijn we op het moment druk bezig met het opzetten van de 'Bokt-reorganisatie'. Een van de resultaten van die organisatie zou moeten zijn dat ik eindelijk meer tijd krijg om me bezig te houden met het goed opzetten van het banner verhaal en het doen (of misschien laten doen) van de acquisitie. Op het moment schiet die acquisitie er helaas bij in. Helemaal mijn eigen schuld dus, zou dan ook niet fair zijn IMO als dit weer opgelost zou worden door een Boktveiling. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten Haha! Natuurlijk zou ik meer tijd kunnen maken en toch harder aan die acquisitie kant kunnen trekken maar dat heb ik niet gedaan, niet slim van me maar that's the way it is. Ben wel van plan om iig weer wat te gaan informeren bij bedrijven mbt banners voor de komende maanden. De huidige situatie (met 0 banners) is niet bepaald handig. Ook niet omdat ik in het buitenland wil afstuderen en daar ook geld voor nodig heb :e

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 16:12

Oei, dat is slecht nieuws, anders toch maar een Boktveiling (laten) organiseren om de komende tijd door te komen Scheve mond

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:22

De winter komt er weer aan,
en ik vind dat we best wel allemaal mee kunnen sponsoren hoor