Waarom "verdwijnen" er topics op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 02:18

Romkabouter schreef:
BV, je kan toch niet zo naief zijn dat als je een topic start dat bedoelt is op een UN te krijgen te denken dat die lekker blijft staan (ongeacht of het nu serieus bedoelt is of niet ):?
Kom op zeg, dat gelooft niemand Haha!

Als ik op KH een topic zet dat bokkerX een apel*l is, gaat het topic ook op slot. Of whatever.


Het verschil tussen jouw soort grappen en de mijne is bekend
(bij jou en mij althans Haha! ) en ik heb in het Franca-topic bepaald
niet iemand uitgescholden. Lachen

(Foei, wat een woord; mondje spoelen ajb?)

Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 02:25

Mijn mening over het topic weet je. Maar daar gaat dit topic ook eigenlijk niet over Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 02:28

Romkabouter schreef:
Je ziet Bart als baas Verward
Pas maar op, straks denken ze nog dat jij ook mod wilt worden Haha!


Zijn Heike en hij dat dan niet?
Hoe ik ze zie doet niet terzake. Haha!

Nou, als iemand weet dat ik pertinent geen ambities
heb (tenzij de condities zo drastisch gewijzigd worden
dat om die reden ('onmogelijk') al niemand anders
hoeft te verwachten)... Haha!

Tis trouwens wel wat, he?
Wie nu niet in de dixo (bb) hangt of achter de gebreide
broek ligt te ronken houdt zich nog met dit topic bezig...

Clown

Hapje, drankje, Flop?

Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 02:30

Een beheerder is iets anders als een baas.
En waarom zou jij geen mod willen worden? Ik zie je regelmatig bokker bijsturen, dus wat dat betreft Lachen
Maar ik drink er nog 1 en dan ga ik ook slapen.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 02:57

Noem jij een beetje kabouterwerpen nou ook al bijsturen?
Einde off-topic voor vandaag (slaap lekker, vergeet je
dromenvanger niet recht te hangen),
ik ben ook... 'verdwenen'... ! Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 03:05

BV en RK kunnen jullie jullie problemen fijn jullie problemen laten? Het zou fijn zijn als jullie ze of op zouden lossen of ons er niet meer lastig zouden vallen.

Botervlieg: Als je een punt wilt maken mbt het functioneren van mij of het modteam maak dat punt dan gewoon. Bijdehandte (sp?) opmerkingen negeer ik meestal Haha!

Ann

Berichten: 13277
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 09:33

BartVB schreef:
BV en RK kunnen jullie jullie problemen fijn jullie problemen laten? Het zou fijn zijn als jullie ze of op zouden lossen of ons er niet meer lastig zouden vallen...

Verward

Ik ben het topic begonnen omdat ik er een probleem mee heb dat er topics verdwijnen zonder dat er de moeite wordt genomen om er een korte melding van te maken, als jij dat iemand lastig vallen vindt, BartVB, zijn we uitgesproken Scheve mond

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 10:36

BartVB schreef:
Bijdehandte (sp?) opmerkingen negeer ik meestal Haha!
een nieuwe vorm van communicatie is geintroduceerd op bokt: de SP-opmerking. dat belooft niet veel goeds... hoewel, slechts een klein aantal van mijn opmerkingen zijn (tot nu toe) op de mesthoop beland (omdat ze genegeerd worden?), dus wat dat betreft. Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:20

Ik heb geen probleem met BV Bart Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:44

Ik niet met RK. Lachen

Ann

Berichten: 13277
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 11:52

Ik niet met Rom, RK en BV Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:02

Er stond (sp?) omdat ik niet zeker was over de spelling Haha! Volgensmij is 'bijdehandte' niet eens een Nederlands woord Haha!

Verder had ik het wat betreft die problemen opmerking over Botervlieg en Romkabouter die een pagina vol tiepten met hun gekibbel waar niemand op zit te wachten Haha! Heeft niets met jou te maken, Ann.

Maar goed. Misschien is het idd handig dat we de verplaats+slotter strategie veranderen. Een van de opties is dat we geslotterde topics helemaal onderaan de pagina zetten in de lijst met topics (viewforum.php), dat zou de MH al voor een erg groot deel overbodig maken, de topics zijn dan al voor een groot deel uit beeld en staan niet meer zo enorm centraal zodat iedereen daar even de ramptoerist kan spelen Knipoog

Verder kunnen we dan de MH een gesloten forum maken waar alleen de enorme zut heen verplaatst wordt + de topics die idd niemand meer hoeft te lezen (topics met persoonlijke gegevens, laster, etc). Eventueel kan het dan zo gemaakt worden dat je een melding ziet dat het topic naar de MH verplaatst is als je op de achtergebleven link van dat topic klikt.

Machie

Berichten: 16006
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:10

SuperPepeijn"]
[quote="BartVB schreef:
Bijdehandte (sp?) opmerkingen negeer ik meestal Haha!
een nieuwe vorm van communicatie is geintroduceerd op bokt: de SP-opmerking. dat belooft niet veel goeds... hoewel, slechts een klein aantal van mijn opmerkingen zijn (tot nu toe) op de mesthoop beland (omdat ze genegeerd worden?), dus wat dat betreft. Haha!
[/quote]

De SP opmerkingen Verward
dan moet het vast over seks gaan Tong uitsteken

Maar verder:
Ik vind t vrij loos dat een aantal topics echt niet terug te vinden zijn...

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:40

De opmerking over Botervlieg " dat niemand inzake dat gekibbel " zit te wachten vind ik nogal wat. Als je zo eens door de verschillende topics zoekt kom je allerlei reacties van Botervlieg tegen. En of we daar nou met zijn allen naar uit kijken vind ik niet zo boeiend. Als je zo actief bent bij Bokt zoals Botervlieg , kan het nu eenmaal niet zo zijn dat alle topics of reacties een garantie inhouden dat alle Bokkers daar belangstelling voor tonen. Is het niet zo dat Bokt juist door die actieve leden, die regelmatig "wat te melden hebben" blijft boeien ? En als daar wel eens wat hakwerk tussen zit, nou en ??

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:20

Oh was het weer zo ver? Het was me deze keer niet opgevallen, maar vind over het algemeen dat topics vaak (te) snel verwijderd worden, wanneer een slotje imo ook voldoet.

Wat is er trouwens mis met bijdehandte (lijkt mij correct gespeld) opmerkingen? Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:47

Er is weinig mis met bijdehandte opmerkingen maar als men iets duidelijk wil maken over het beleid of wat dan ook dan heb ik dat liever direct dan via vage hints Haha!

Het 'gekibbel' over de pagina met offtopic gekibbel tussen Botervlieg en Romkabouter, dat is iets tussen hun twee en dat hoort IMO niet op Bokt. Vandaar b.v. ook de 'persoonlijke vetes' regel. Maar inderdaad, Bokt is interessant door de actieve leden, Bokt is (hopelijk Haha!) niet interessant door het gehak. Dat gehak zorgt er voor dat anderen op afstand blijven of het maar bij lezen houden omdat het nogal 'link' is je in dat soort discussies te mengen. Het komt iig niet bepaald vriendelijk/open/gezellig over op de buitenstaander...

Anyway. Het zal altijd zo blijven dat sommige mensen vinden dat topics te lang door gaan terwijl anderen vinden dat wat er in die topics gaande is nog makkelijk een keer of 2 erger mag Gok dat we er nooit uit gaan komen wat nou wel/niet kan.. Enige dat ik dus aan kan bieden is b.v. een oplossing zoals die hierboven genoemd is.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:23

Dat het topic over mij en de UN spontaan weg was vond ik ook vreemd. Wanneer een topic verwijderd wordt vind ik het een minimale voorwaarde dat er dan een duidelijke reden/onderbouwing gegeven wordt. Zo vanzelfsprekend is het namelijk niet om op dat soort 'pret-topics' zomaar een slotje te zetten, denk ik zelf. Ik ging er ook vanuit dat iedereen wel begreep dat BV het als geintje bedoelde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 01:16

Het woord is "bijdehand" en in de vorm van een bijvoeglijk naamwoord zou dat "bijdehandse" moeten zijn. Het woord komt trouwens uit de paardenwereld vandaan en heeft te maken met de plek van het paard in het span.

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:49

Franca schreef:
Dat het topic over mij en de UN spontaan weg was vond ik ook vreemd. Wanneer een topic verwijderd wordt vind ik het een minimale voorwaarde dat er dan een duidelijke reden/onderbouwing gegeven wordt. Zo vanzelfsprekend is het namelijk niet om op dat soort 'pret-topics' zomaar een slotje te zetten, denk ik zelf. Ik ging er ook vanuit dat iedereen wel begreep dat BV het als geintje bedoelde!



Misschien voor nieuwkomers niet direct herkenbaar, maar die zullen daar niet zo van schrikken lijkt me zo als ik het aangehaalde topic weer eens herlees. Waar ze denk ik wel van (af ?) schrikken is volgens mij indien ze er achter komen dat er al kuisheidsslotjes in combinatie met een UN en een ehhh.. OW, Owee ? op Bokt gebruikt worden. Dit is waarschijnlijk bedoeld als een soort repressief toezicht. Het begint al een beetje op de Balkenende-Donner variant te lijken. Van welke kant je dit dan ook bekijkt, het zijn de eerste verschijnselen van pure censuur. En zeker als de auteur niet eens de mogelijkheid heeft gehad de inhoud van, of de bedoeling achter het betreffende (besmette ?) topic toe te lichten. Verdrietig Die UN doet me een beetje aan een slofteugel denken. Het is waarschijnlijk niet zo kwaad bedoeld, maar het werkt vaak alleen maar averechts. >;)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:04

Lovely schreef:
Het woord is "bijdehand" en in de vorm van een bijvoeglijk naamwoord zou dat "bijdehandse" moeten zijn. Het woord komt trouwens uit de paardenwereld vandaan en heeft te maken met de plek van het paard in het span.


Dank voor de taalkundige onderbouwing Knipoog .
Bijbehandse opmerkingen klinkt trouwens voor geen meter .

*grinnik*, leuke vergelijking, UN-slofteugel Haha! .

Ik krijg trouwens een behoorlijke deja vu bij het lezen van dit topic, met als groot verschil dat dit soort topics vroeger ook naar de boktkatacomben werden verdwijnseld (om maar in Jan Peter Potter termen te blijven), dus er is enige vooruitgang .

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:56

Kayla, helaas verdwijnen er nog steeds topics naar de duistere boktkatakomben, Desiree is ook een topic kwijt. Helaas weet ze niet waarom het verdwenen is, raar toch Verward

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:23

Grani schreef:
Van welke kant je dit dan ook bekijkt, het zijn de eerste verschijnselen van pure censuur.

Natuurlijk, maar dat is modereren toch sowieso al Verward

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:51

Grani schreef:
Waar ze denk ik wel van (af ?) schrikken is volgens mij indien ze er achter komen dat er al kuisheidsslotjes in combinatie met een UN en een ehhh.. OW, Owee ? op Bokt gebruikt worden. Verdrietig Die UN doet me een beetje aan een slofteugel denken. Het is waarschijnlijk niet zo kwaad bedoeld, maar het werkt vaak alleen maar averechts. >;)


Inderdaad een UN en een OW!!!! Waar gaat dit heen...

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:34

Romkabouter"]
[quote="Grani schreef:
Van welke kant je dit dan ook bekijkt, het zijn de eerste verschijnselen van pure censuur.

Natuurlijk, maar dat is modereren toch sowieso al Verward
[/quote]
De definitie van Moderator is een gespreksleider op tv of radio die discussies en debatten presenteert. Ik kan nergens iets vinden dat er sprake is van het naar believen laten verdwijnen van de "performers " of om het geluid ineens af zetten. Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:54

De definitie van modereren is daarintegen "matigen". Wat weer "binnen de juiste maat brengen of houden" is.

Maar buiten dat, zonder censuur zou het hier een puinhoop zijn denk ik Lachen