Wat is de taak van de moderator??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Wat is de taak van de moderator??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 15:14

Bij mij komt een vraag opborrelen.....
Dit naar aanleiding van de hele Veluwe Ranch toppic en andere topics met een twijfelachtig verloop....

"Wat is de taak van de moderator?"

Is dit het overzicht houden bij de verschillende topics in de breedste zin?

Of heeft een moderator een eigen mening en is het gewoon een bokt-deelnemer met wat meer macht en rechten dan de rest van ons? Met daarbij extreme uitspraken en provocerende insinuaties waarop dan geen discussie mogelijk is.
Verder wordt er maar mijn mening bij sommige topics met twee maten gemeten. Ik krijg de indruk dat er bij bepaalde meningen van bezoekers eerder ingegrepen wordt dan bij andere, vaak bekenden, bezoekers.

Uit eerder genoemde topics begrijp ik dat BV ook een moderator is. Is dit van een ander forum of hebben we hier met de hoofdmoderator te maken? Misschien heeft deze persoon ook belangstelling voor deze vraag.

Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord op deze vraag omdat het me een betere beeldvorming over de ontwikkelingen en achtergronden van dit forum kunnen geven.

Dank je wel.



Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 15:23

DANK JE WEL dat je het laat staan op WN. Ik ben nl. vooral benieuwd naar de mening van de lezers van dit forum..... (anderen niet te kort gedaan...)

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 15:27

Ik heb een aantal dingen gelezen die ik bij een persoon op "eigen menig" zal afschuiven. Maar in mijn ogen is een moderator zoiets als een rechter: onbevooroordeeld en met overzicht. Ik denk niet dat een aantal uitspraken van jou in naam van je bevoorrechte positie geplaatst mogen worden. Ze worden dan te veel met Bokt verstrengeld. Je zou bijv onder je eigen naam nog een keer kunnen inloggen. Ik heb deze gedachte al een tijdje en ben benieuwd hoe anderen daar over denken.
Nogmaals, als persoon mag je van mij elke mening toebedaan zijn!!!!

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 17:14

Hohoho, Romkaboutertje. Daar begeeft je je op glad ijs. Deze topic is gestart met een serieuze vraag waar ik al langere tijd mee zit en die, helaas, keer op keer bevestigd wordt. Je kunt het inderdaad zien als kritiek. Maar ik kom er recht voor z'n raap voor uit. (dus FH moet me respecteren Knipoog ).


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers