Picserver ligt eruit! :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:44

Hier hetzelfde probleem Boos! Ik had al mijn foto's erop staan en heb dus niets op de pc omdat ik net van baan ben veranderd Verdrietig Waar zijn mijn foto's Verward Verward Ik had het wel aangevinkt dat ze bewaard moesten blijven op P... nog wat maar nu zijn ze nog weg Scheve mond Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:24

Ik snap er geen biet van Verward Mijn foto's staan gewoon in mijn profiel van picserver maar ze staan niet op bokt.. heb geprobeerd om er 1 opnieuw in mijn profiel van bokt te plaatsen maar het lukt nog steeds niet Scheve mond

Weet iemand hoe dit op te lossen Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:20

Lenn schreef:
ik heb het ontdekt!!!!! De foto's hebben een nieuwe link gekregen, gewoon naar your image gallery gaan, op de foto klikken en dan staat er in de link boven iets van beyond-reality, en dat is dan de nieuwe link. Althans, de foto's doen het wel onder dn dieje


Ik begrijp nu helemaal wat je bedoeld.. was een beetje Blond heb ik op het moment vaker last van Schijnheilig Als je die link kopieerd en in je profiel plakt dan doet hij het weer Dank je wel Lenn OK dan!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers