Melding Priveberichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Melding Priveberichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 10:04

die blijft terugkomen Verward Ik logte dus in en kreeg een melding dat ik een PB ontvangen had (2 op precies te zijn). Ik heb de berichten gelezen en ben daarna naar een topic gegaan. Krijg ik weer die melding dat ik een PB heb ontvangen, maar ondertussen heb ik die 2 allang gelezen Cool

Nu blijft bovenaan de blz. staan dat ik 2 prive-berichten heb, en iedere keer als ik naar "Bokt Forum Index scherm" ga krijg ik dat "blokje" dat ik een nieuw bericht heb.

Is Bokt van slag of doe ik iets verkeerd? Clown Heeft er nog iemand last van?

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:39

Ik heb er alleen last van als ik met de knop "vorige" terug ga naar een pagina. dan komt ie inderdaad weer met die melding... maar dan zegt ie "u heeft geen nieuwe berichten in uw postvak".... maar inderdaad wel datzelfde blokje. Misschien ligt het daaraan??? verder heb ik het in iedergeval niet.

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:04

Ik heb juist vaak dat hij de ene keer wel een melding geeft, en de andere keer niet [ zo'n pop up ] . Dan staat er alleen maar achter Priveberichten het cijfer hoeveel pb's ik binnen heb. En dat terwijl ik wel het vakje heb aangevinkt om op de hoogte te blijven van een pb door middel van een pop up.