E-mail adressen blokkeren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

E-mail adressen blokkeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 16:56

Van alle mailtjes die ik krijg is 90% allemaal ongewenste post...
Ook gewoon in mn normale postvak..
Ik blokeerde de e-mail adressen altijdl allemaal... Maar volgens mij kun je niet meer dan *zoveel* mensen blokeren.
Klopt dit en hoe kan je mensen weer "unblokken" zegmaar..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:58

Dit is in je Hotmail begrijp ik?

Dan kun je de spamfilter ook op maximaal zetten, dan gaan alle mailtjes waarvan het adres
niet in je adressenboek staat, naar de map 'ongewenste post'.

Ik heb dit ook zo ingesteld, als ik die map leegmaak, dan scroll ik er altijd even doorheen,
of iemand mij een mailtje heeft gestuurd die toevallig niet in mijn adressenboek stond.
Superhandig! Lachen

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:25

Om bij Hotmail e-mail adressen te deblokkeren:

Ga naar je Hotmail. Ga dan naar 'Opties' [staat rechts van het knopje 'Contactpersonen'], ga dan naar 'Afzender blokkeren'. Daar zie je dan een lijst met de adressen die al geblokkeerd zijn, en van hier kun je ze deblokkeren. En, je filter van ongewenste post moet je dan op exclusief zetten, dan komt er geen mail binnen van mensen die hiervoor geen toestemming hebben van jou. Wel regelmatig je Ongewenste post controleren dan Vork

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:29

Ik krijg ook heel veel spamming troep in mijn Hotmail. Die ongewenste post filter had ik aan, maar heb ik uitgezet. Hij filterde ook mail die wel gewenst was.
En exclusief......dan moet ik eerst wat adressen in mijn adresboek zetten. Eerst ff goed kijken van wie ik mail wil hebben.
Leuke mailtjes zijn trouwens altijd wel welkom. Ook van mensen die ik (nog) niet ken.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:59

die adressen hoef je niet in je adressenboek te zetten. Als je regelmatig je ongewenste post uitzoekt, dan kun je aanvinken welke adressen niet ongewenst zijn, en die kun je dan of aan je 'veilige lijst' of gewoon alsnog aan je adressenboek toevoegen...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 18:43

Oh ja, veilige lijst heb je ook nog.